Hur är erat väder?

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

"Phonta " sa:
Ar for tillfallet i Isaan, 27 grader pa dagen ,drar pa tisdag morgon ner till det andra hemmet i Pattis, lite varmare dar .........trivs bra att bo uppe pa Darkside, manga roliga stallen att utforska, klubbar barer m.m. ;D

Våga bara inte påstå att du fryser. Välkommen hit i så fall till snö, snålblåst och nollgradigt. :o :o :o

I) nordvästra Skåne en underbart vacker vinterkväll med stjärnhimmel och -3.
Men visst vill man hellre vara i Thailand!

"Berralund " sa:
Våga bara inte påstå att du fryser. Välkommen hit i så fall till snö, snålblåst och nollgradigt. :o :o :o

Men isolerade väggar, bra kläder och uppvärmt hus.
Vart kyligt i Pattaya de sista dagarna såg många faranger som satt i långbyxor och långärmat. Kompisen hade på sig 2 t-shirts en tjockare luvtröja och jeans på natten när vi var ute, och då är han trots allt Svensk. Uppe i norra delen var det ner mot 8 grader och har du varken hus eller kläder för dom temp. fryser du allt.
Kommer ihåg första gng jag var upp igenom fick sova i långärmat och träningsoverall och tur man hade nån att hålla om för nån vedkamin fanns inte.

"Phonta " sa:
Ar for tillfallet i Isaan, 27 grader pa dagen ,drar pa tisdag morgon ner till det andra hemmet i Pattis, lite varmare dar .........trivs bra att bo uppe pa Darkside, manga roliga stallen att utforska, klubbar barer m.m. ;D

Kollar lite på hus på agency på den sidan av pattaya på nätet nu. Har inte varit i den delen av Pattaya direkt, har man inget motorfordon kommer man sig oftast inte åt det hållet.
Finns många hus att hyra på east side och i alla prisklasser så får ta mig en tur åt det hållet och kolla nästa gng man kommer hem. Skulle vara rätt skönt kanske att komma lite ifrån den centrala delen och till ett hus.

Ölen hjälper säkert. Om några dagar har ni nollgradigt igen, njut så länge det varar.

Jag skall ut och promenera nu, mulet och +2 grader, dock så gott som vindstilla.

Ingen åska men rejäl blåst. Det var bättre med det kallare vädret, detta är alltför trist och deprimerande. Men i morgon skall det tydligen bli soligt. :)

Fyra plusgrader, ruggigt och grått. Lite mera snö hade verkligen inte skadat, det är synd om barnen som har sportlovsveckor.

Ungarna får väl titta på ett vykort så djävla gla att det inte e nån snö så skiter i ungarna ;)

Ja jag tror det ge ungarna ett vykort så går det över ;) eller en bild på en ödestrand

Som tråden heter, "hur är erat väder".
Nja, jag vill absolut påpeka att det skitvädret som jag har utanför fönstret absolut inte är mitt väder. Det tillhör någon annan.
Mitt väder är kanonfint. Var mitt väder håller till har jag dock ingen aning om.

Skall upddatera er om mitt väder om 2 veckor just nu försöker jag bara förtränga det.

Mitt väder är precis det vi har här nu, 28gr med växlande molnighet och en liten bris, dvs helt perfekt :)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp