Hur är erat väder?

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

"Kycklingen " sa:
4:a vackra årstider är det inte mycket som slår.

Sand fastnar överallt, havs saltet förstör huden. 8) och att det kan bli enormt enformigt dag ut och dag in.
Det var ett bra försök men det håller inte :) Ut kl 05,00 hela bilen är översnöad måste skotta för att ta sej dit - 20gr, fan vad skön det är med vinter >:(
När man kan gå ut på altanen i bara ........ ta en fika fundera vad man ska ägna dagen åt, sol bada greja lite på huset åka och shoppa eller gå och pussa lite på frun :D

Mörkt vindstilla 2gr kallt inte en snöflinga, det är torr luft så ingen is eller frost på bilarna :)

"legolas " sa:
Det var ett väldigt Off Topic här. jag trodde bara det var jag som sysslade med sådant....
Jo så är det. Det är alltid du som startar
b101.gif

Idag erbjuder Göteborgsområdet växlande molnighet, frisk västsydvästlig vind och 2 plusgrader. Det skall visst lugna sig uppåt dagen. :)

Måste väl lämna en rapport från Stockholm så jag får ett inlägg till.
Spöregnar och 2gr blåser lite väl mycket också, fy fan >:(

"legolas " sa:
Du, skärpning nu... jag startade med något som i alla fall handlade om väder... du och Jo-Be tjötade om kyskhetsbälten...... ;D ;D ;D

Lego! nått skydd måste en ha när man utsätts för ovädersmannen från Isaan ;D :D ;D

Kl: 10:35, så såg skyn ut så här, tempen 2 grader över nollan, risk för mera regn är uppenbar här i Solna,Sthlm..

Solna i grått.jpg

Solna, Sthlm, KL:11:30!

Solen börjar bryta igenom molntäcket, på några ställen har molnen spruckit upp och börjar försvinna, kanske det blir någon grad varmare också.. :thumbsup: :thumbsup:

När Laleh skulle börja sjunga i "så mycket bättre" kom det en rejäl blixt med en rejäl åskknall direkt efter här i småland.
Nu är det mörkt och uppehåll.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp