Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Trodde på regnväder igår, kom ett par droppar och några åskknallar på avstånd, men det var allt.
Regnar nu på morgonen, har nog regnat ett tag men jag har inte hört det pga sov med ACn igång.
Har tryckt ner temperaturen rejält sedan igår.
Molnigt och 6 plusgrader för tillfället men det var nollgradigt i morse. Enligt prognosen skall det bli 13 i eftermiddag och uppklarnande, dock blåsigare. Så det får bli en långpromenad vid lunchtid.
Molnigt och 6 plusgrader för tillfället men det var nollgradigt i morse. Enligt prognosen skall det bli 13 i eftermiddag och uppklarnande, dock blåsigare. Så det får bli en långpromenad vid lunchtid.
Sovrummet i Jämtland.
Var meningen vi skulle flyttat ut dom till växthuset vi nyss köpte. Men tjälen är fortfarande kvar så vi kan ej jämna till och isolera. Här måste man förlänga säsongen om det ska bli något.
Borde vara inomhus mitt blåste sönder i höst har inte hittat alla plastskivor än, nu skruvar jag fast alla skivor när jag hittat dom
Man ska köpa ett växthus som kostar över 10000 kr med glas
Den jag köpte ca 5000 kr med plast håller inte, bara skit
Borde vara inomhus mitt blåste sönder i höst har inte hittat alla plastskivor än, nu skruvar jag fast alla skivor när jag hittat dom
Man ska köpa ett växthus som kostar över 10000 kr med glas
Den jag köpte ca 5000 kr med plast håller inte, bara skit
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.