Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag i Isaan endast 33 grader varmt , tiktigt ok mao. Måndag morgon är jag åter i Pattis , tänker stanna ca två veckor innan jag åker upp till frugan igen , fira Songkran samt sen ner till Pattis tre dagars väntam efter Vet. i Suwan för att uppfylla kraven för hunden innan flyget till Swedala
Så här ser det ut 200 m från vår nya bostad Sverige , detta är optimalt leverne för mig , flera tusen ha mark för jakt , bär och svamplockning samt ett underbart öringfiske
höll på att få solsting efter bara en 20 minuter igår på MCn..
skall bara köra bil när det e så varmt, farligt ju. Ok, det e mkt varmare i Isaan, men ja e la känslig
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.