Hur är vädret där du befinner dig nu??

Fruktansvärt varmt idag. Vägrar gå ut. Inget regn i sikte. Stadsduvorna faller döda från taken. Prajutt bygger fångdammar förgäves. Har suttit inomhus, i lobbyn, idag.

22 grader i skuggan och blå himmel idag, en och annan ombord som går och klagar över hur varmt det är, jag är den ände som går med stickad tröja och långbyxor under arbetsoverallen idag, dom undrar hur jag kan gå runt såhär utan att svettas 5555 ;)

22 grader i skuggan och blå himmel idag, en och annan ombord som går och klagar över hur varmt det är, jag är den ände som går med stickad tröja och långbyxor under arbetsoverallen idag, dom undrar hur jag kan gå runt såhär utan att svettas 5555 ;)
Du är ju som en filippinare som drar på sig vinteroverallen när temperaturen kryper under 20 grader. Jag brukar fråga om vad dom skall ha på sig när det blir kallt.

Kanske beror på att dom andra faktiskt jobbar... [emoji6]

33gr och 50% fukt, helt ok.
Ni som bor i Isaan snackar ju mycket om att ni kan åka till kusten, dags nu lr?

Liknande trådar

Tillbaka
Topp