Hur är vädret där du befinner dig nu??

Funderar på att dra ceremoni bröllop bjuda ner hela släkten till Sherathon visa k 1 minut ta betalt 20 bath så är det gjort, ni har fått se era dollars och vill ni ha mer så vet ni finns en svärson runt hörnet som kan olla glasen rena för er ;) ungefär så känner jag för ceremoni, kristet,muslimskt,buddhistiska.
Jag är ateist offrar mig fan inte för några sjuka fabler.
Och går heller inte på begravningar eller bröllop om dom har uns av fabel.

Senast redigerad av en moderator:
Jo det ska dem nog göra, men måste ju vara när det är ruskigt väder här. November nästa år skulle vara bra!
Du får säga åt dom att det är enda gången du kan närvara och då passar det ju bra med en biljett och tak över huvudet också :D

Senast redigerad av en moderator:
Söder om Fiskebyn är det nu klarblå himmel,nästan vindstilla och sol, bara 36gr. i skuggan,känns som i Juni.
Det är näst intill elakt att skriva så, för i Skåne skall den första snön komma idag och imorgon. Dock är det uppehåll än så länge och 2 plusgrader. Gott att man har fått vinterdäck på bilen.

Det är näst intill elakt att skriva så, för i Skåne skall den första snön komma idag och imorgon. Dock är det uppehåll än så länge och 2 plusgrader. Gott att man har fått vinterdäck på bilen.
36 grader och vindstilla är väl inget att föredra, fy 17, då är la det bättre att ta på sig en jacka i 2 grader.

Jo men törstar man efter värme så känns det lite jobbigt, framför allt för familjen.
Dom är la aklimatiserade vid det här laget, tror inte din fru ropat jippie för 36 grader och vindstilla.
Har vanligtvis inget problem med värme men igår svettades till och med jag en stund, nu har luftfuktigheten minskat och regnet vid lunchtid verkar ha upphört men första 2 veckorna var det inget bekvämt ute kvällstid.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp