Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Inget dylikt mögel här, det har varit soligt hela dagen. Men den bitande vinden vill inte ge med sig så man var inte frestad att försöka få en solbränna.
Jo laddade kaminen full, sen var jag ute o grejade en timma.
När jag kom in så var det som en vägg med värme som slog mot mig. Kollade på kaminen såg att jag hade glömt stänga draget på den.
Jo laddade kaminen full, sen var jag ute o grejade en timma.
När jag kom in så var det som en vägg med värme som slog mot mig. Kollade på kaminen såg att jag hade glömt stänga draget på den.
När min fru eldar så brukar det vara 29-30 grader inomhus. Det är så snön på taket smälter. Skönt säger hon själv sitter jag i soffan i bara kalsingarna
Dom där snöflingorna är här nu, jag tänkte själv ta mig ut under dagen och knalla fram och tillbaka till högdalen, bara att ta på sig lite varma kläder
Dom där snöflingorna är här nu, jag tänkte själv ta mig ut under dagen och knalla fram och tillbaka till högdalen, bara att ta på sig lite varma kläder
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.