Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är typ hos också i Umeå men so what har man bott här i 70 år inga nyheter Vi har haft en bra sommar om man tänker på sol och värme
nu är det bra med regn om man har egen vattenbrunn
Det är typ hos också i Umeå men so what har man bott här i 70 år inga nyheter Vi har haft en bra sommar om man tänker på sol och värme
nu är det bra med regn om man har egen vattenbrunn
Ja jag är nöjd med sommaren hittills men jag har ju inget emot temperaturer runt 20 grader och regn ibland. Även jorden skall ha sitt och gräsmattan är grön igen.
Ja jag är nöjd med sommaren hittills men jag har ju inget emot temperaturer runt 20 grader och regn ibland. Även jorden skall ha sitt och gräsmattan är grön igen.
Idag har det varit en riktigt fin dag här på Västkusten. Som pensionär får man ihop ett antal hyggliga dagar under maj-september, så även en sådan här katastrofsommar - för de som har sina 4-5 veckor - är egentligen riktigt fin. Gäller dock att ha aktiviteter för alla väder.
Hade jag bott i Thailand 6 månader så hade jag säkert uppskattat svalkan, grönskan och de ljusa kvällarna ännu mer.
Det blåser utav helv*** nu med varierande dugg- och vanligt regn. Och än värre säger SMHI att det skall bli imorgon. 14 grader, det inbjuder absolut inte till några promenader eller andra utomhusaktiviteter.
Det blåser utav helv*** nu med varierande dugg- och vanligt regn. Och än värre säger SMHI att det skall bli imorgon. 14 grader, det inbjuder absolut inte till några promenader eller andra utomhusaktiviteter.
Hej
Det är lite höstkänsla fast vi bara är i början av augusti, jag jobbar ju utomhus och det har regnat mer eller mindre hela dagen. Imorgon ska det regna ännu mer än det har gjort idag.
De svenska elpriserna når ovanligt låga nivåer under måndagen efter det oväder som svept över delar av landet, enligt elbörsen Nord Pool. I elområde 4 i södra Sverige kommer priserna vara som lägst mellan klockan 15 och 16 i eftermiddag, då priset hamnar på -13,5 öre/kWh. SMHI har under måndagen...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.