Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja stämmer verkligen dina tempgivare så bor ni i ett riktigt köldhål, nästan kallare än i Norrland. Tack och lov har vi sluppit frost här än så länge men det har varit nära.
Ja stämmer verkligen dina tempgivare så bor ni i ett riktigt köldhål, nästan kallare än i Norrland. Tack och lov har vi sluppit frost här än så länge men det har varit nära.
Ja dom har stämt innan och frugan har fått skrapa bilrutorna varje morgon i en vecka.
Stora tempskillnader dock på dag och natt.
Hade ju en frostmorgon i Aug när jag var hemma.
Var minusgrader i September förra året också.
Ja dom har stämt innan och frugan har fått skrapa bilrutorna varje morgon i en vecka.
Stora tempskillnader dock på dag och natt.
Hade ju en frostmorgon i Aug när jag var hemma.
Var minusgrader i September förra året också.
Igår och idag var det relativt bra väder här. Lagom molnigt så temperaturen håller sig runt eller under 30 grader. Igår kväll körde räddningstjänstn under natten till jag somnade (förmodligen efter också). Sirener och blålysen många med båtar på släpp. Har aldrig varit med om så många räddningsbilar ute. Tydligen väldigt besvärliga översvämningar i Sukhothai.
SUKHOTHAI: The Yom River on Thursday morning overflowed in several districts of this northern province and some bridges are closed as the fallout from storm Kajiki continued.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.