Hur är vädret där du befinner dig nu??

Äntligen kommer lite regn efter lång torka. Min fru och lillebror som förövrigt talar väldigt bra engelska.

IMG_20260319_194014.webp

Var nog en vecka sedan vi hade regn en natt. Nu brukar det normalt vara torrt. Idag 36 grader varmare blir det. Nu är det en vecka kvar för oss som inte gillar för mycket värme.
När det blir 40 och däröver hoppas vi vara borta. Förstår om finnarna trivs, sauna hela dagarna! Fast 45 grader är väl för kallt då?

Var nog en vecka sedan vi hade regn en natt. Nu brukar det normalt vara torrt. Idag 36 grader varmare blir det. Nu är det en vecka kvar för oss som inte gillar för mycket värme.
När det blir 40 och däröver hoppas vi vara borta. Förstår om finnarna trivs, sauna hela dagarna! Fast 45 grader är väl för kallt då?
Halvfinne som jag är så vill jag ha hett i bastun kort tid inte så jäla lång tid som i thai bastu.

I paradiset börjar värmen närma sig 34 graders strecket med en sol från klar himmel men den härliga sjöbrisen gör livet behagligt. :thumbsup:

Tyvärr ingen sjöbris här i issan+ 38 .
Glad att vara tillbaka i Jämtland med +2 grader. När vi kom regnade det senare på kvällen blev det stora snöhandskar som dalade ner. Riktigt imponerande med så stora snöflingor som sakta sänker sig mot marken.
Vi hade +36 i tisdags när vi åkte ner till suvan.

För mig och frugan blir det värre och värre med värmen för varje år som åldern lägger till.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp