Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Här är det minus på natten och plus gtader på dan full sol med klar luft det slår inte nått i Thai, våren i norra sverige skulle
jag sakna d.j mycket om jag skulle flytta dit
Jo då, men inte om man bara puttrar runt lite för man måste upp över ca 80Km/h för att det ska börja svalka och det är ingen höjdare i kortbyxor och T-shirt.
Jo då, men inte om man bara puttrar runt lite för man måste upp över ca 80Km/h för att det ska börja svalka och det är ingen höjdare i kortbyxor och T-shirt.
Tror inte att det svalkar om man drar på i 80 km/h om det är 39 grader, snarare tvärt om. Men vad vet jag, har aldrig provat och tänker inte göra det heller.
Tror inte att det svalkar om man drar på i 80 km/h om det är 39 grader, snarare tvärt om. Men vad vet jag, har aldrig provat och tänker inte göra det heller.
800 grader kan det bli i Musiktråden.
Procent är ingenting matematiskt. Procent är en känsla.
Ju sämre skolgång desto bättre känsla för procent har man.
800 grader kan det bli i Musiktråden.
Procent är ingenting matematiskt. Procent är en känsla.
Ju sämre skolgång desto bättre känsla för procent har man.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.