Hur är vädret där du befinner dig nu??

Här i Mälardalen har fästingarna ökat drastiskt men känns bättre den här sommaren mot förra. Myggen har alltid i hela mitt liv älskat mig men nu är det så torrt så finns knappt en ända.
Här tycker man borde va mängder, omgivningen känns både fästing och mygglockande, å Ätran som rinner igenom också.

20260806_200947.webp

Go Boa go!

Bry dig inte om dem som vill ha dig avstängd.

Nu snackar vi väder.

Meteorologerna sa att det aldrig blev sommar där uppe i norr i år, gick från meterologisk vår till vinter utan att passera sommar.

Här har vi fortfarande svensk sommar.
Nä, jag vill inte att någon ska bli avstängd utan jag läste bara på varningssidan. Jag är en supersnäll människa enligt andra och vill aldrig någon något ont. Jag är inte heller avundsjuk på att du har sommar, om jag hade velat ha värme hade jag kunnat flytta söderut. Men jag njuter av att åka snöskoter, pimpla på sjön och uppleva det härliga friska Norrland.
Det är mulet och blåsigt och 14 °C just nu men det ska bli sol i eftermiddag.
Ha en bra dag

Nä, jag vill inte att någon ska bli avstängd utan jag läste bara på varningssidan. Jag är en supersnäll människa enligt andra och vill aldrig någon något ont. Jag är inte heller avundsjuk på att du har sommar, om jag hade velat ha värme hade jag kunnat flytta söderut. Men jag njuter av att åka snöskoter, pimpla på sjön och uppleva det härliga friska Norrland.
Det är mulet och blåsigt och 14 °C just nu men det ska bli sol i eftermiddag.
Ha en bra dag
Det var absolut inte riktat till dig. De som vill bli av med Boa känner nog igen sig.

Här har vi ca 20 och mulet.men solen tittar fram då och då.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp