En polisanmälan har nu gjorts i sverige om försvunnen person. Vi hade hoppas att han hört av sig i natt men ingen har forsatt hört något tyvärr.Ambassaden och konsulaten kan vara behjälplig med att utfärda olika typer av intyg och legaliseringar. Vi föredrar att intyg beställs via e-post och i andra hand per post.
Intyg och legaliseringar
www.swedenabroad.se
Tycker hela procssen går för långsamt.
Var nog inte i mitt fulla tillstånd igår väldigt uppjagad/stressad.
Men det är alltså snuthäktet i thailand Jag lättast försöker att få tag i just nu de måste ha någon databas att kunna söka i via hans person nummer.
Fick svar ifrån sjukhus jag maila och person med hans person nummer jag angett gav ingen träff.
Han ändrade betende fort skickade konstiga videos på slutet som han i normalt skick fall tillstånd grejer han säger/gör aldrig skulle gjort vid normalt tillstånd. Sen efter det fick vi som letar efter han alla varsitt ett sent samtal runt klockan var 03.00 här i sverige Tyvärr Så svara ingen utav oss Alla sov Ångrar oss grovt! Efter det inte ett ljud/levnadstecken.
Tänker om han i häktet där i thailand fick varsina samtal att ringa och vi sumpa chansen att svara? Har ej koll på processen hur de funkar där..
Har suttit för böter utan hjälm och det tog lång tid i kö men ej såhär lång tid.
Man har dom värsta tankarna i huvudet.