Micke.T
Forumveteran
Borde tillagt att det va 7500kr för hela familjen, inte bara en flygstolBokade via flygpool när vi åker nu i januari, sparade 7500kr mot att beställa direkt på flygbolaget, dagen efter bokning gick jag in på British Airways hemsida, fyllde i bokningsnummer + efternamn för bekräftelse, skrev ut färdhandlingarna klart.
Sparar hellre 7500kr på resan än knusslar över mat för 250kr på flyget
Borde förtydligat att det gällde hela familjen, inte bara en flygstolkan ju bara inte förstå hur Flygpool kan sälja en biljett 7500kr billigare än vad bolaget som äger kärran kan , övergår mitt förstånd , kanske Flygpool som gillar dig så mycket så dom skänker dig dessa slantar , eller någon annan resenär som betalar , var ni 17 st personer som tjänade 250kr vardera kanske ... låter högst osannolikt det du beskriver ...
Gick just in på flygpool , kikade på en resa den 11 april BKK -Arlanda , inget var billigare än den jag fann på Thai Airs hemsida ,,, märkligt , jag hade hoppats på att få betalt för att resa med dem , resan kostar mig 4 300 kr på Thai , borde ju blivit en slant över då till mig ....
Förmodligen så kan det vara så om du köper en paketresa , men knappast när du som vi gör köper en flygstol ...
Det är ju ganska stora skillnader i pris beroende på när man åker på året, e väl ingen hemlighet att det är dyrare vid jul/nyår än då du åker, på höstkanten
Jag satt i en vecka å letade i juli månad, då vart prisskillnaden väldigt varierande,
Kunde åka billigare om jag velat, men är inte sugen på en 23 timmars tripp med 2 barn på 3 och 5 år