Mr.Jo
Forumveteran
Jag förstår att du har bara politik i huvudet när du försvarar Greta.vad jag har läst så vill greta bara att politiker i hela värden ska lyssna och agera vad forskningen kommit fram till, har svårt att se hur det skulle vara brottsligt, hon har ju inte uppmanat till anslutande till is eller liknande, att kasta skit på greta tillhör ju partipiskan från sd och högern, den flickan har gjort avtryck i historien och det tolereras ju inte av vissa (törs inte skriva vad jag tänker pga risken att bli avstängd)
Sd mig veterligen håller med alarmisterna, kanske är de lite osäkra för i Sverige är det farligt att inte vara PK
Bryr mig inte så mycket om henne för hon är bara ett kuttersmycke för dom riktiga bovarna som står bakom henne.
Hon är ju den fjärde unga tjejen som FN använder för sin propaganda.
Hon har inte gjort ett smack men att folk har svårt att säga något negativt för hon är ju ett barn, det är hela grejen på alarmisternas agenda.
Att du har gått i snaran spelar nog ingen större roll, hoppas du kan vara lycklig en stund till. För det kommer inte att bli varmare, har inte blivit på 30 år och förmodligen blir det kallare framöver precis som Greta önskar