Inte bara Thaikärringar ........

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har också sett den här filmen....tyckte att han var "vilse i pannkakan"..helt och hållet!! Gå runt med en Chang i näven hela dagen...och verkade helt idiot vad gällde pengar Och...verkade vara en "kall" brud han fått tag i! Nej fy f¤&..n vilken historia! :xmas_smiley:

Okej, bara 80 km...kanske vi kunde träffas...jag blir ju där i tre mån förutom en tur till havet.

Areeya

Är du där nu eller skall du ner snart , jag är där från den 3 e maj och framåt , resten av mitt liv kan man väl säga som det ser utag idag ;D ;D ;D

"Phonta " sa:
Är du där nu eller skall du ner snart , jag är där från den 3 e maj och framåt , resten av mitt liv kan man väl säga som det ser utag idag ;D ;D ;D

Nej inte i Thailand ännu...åker 11 juni och blir där till den 26 augusti.Du kan ju SKYPA mej när du fått ordning på grejorna.Jag skall lämna ut mitt Thaitelnummer när jag kommit ner...Är ju roligt få kontakt...och som sagts...kanske kunna ha en träff.Kanske LEGO som är en bra organisatör kan "sy ihop något" under sommaren..En fråga..du tar extra resväskor med dej...vad får du betala för detta?

:) Areeya

Jo, vi har 4 st extra bagage, 3 st väskor samt 1 st specialbagage max 1,50 cm långt . Väska max 23 kg , dessa kostar 418 svkr per extra kolli med Finnair. Mycket förmånligt anser jag ... Du måste då förbetala på internet finnairs hemsida .. Det gjordes för 1 månad sen ;D

"Phonta " sa:
Jo, vi har 4 st extra bagage, 3 st väskor samt 1 st specialbagage max 1,50 cm långt . Väska max 23 kg , dessa kostar 418 svkr per extra kolli med Finnair. Mycket förmånligt anser jag ... Du måste då förbetala på internet finnairs hemsida .. Det gjordes för 1 månad sen ;D

Ok.Låter billigt..dvs, du betalar då 1.670 svkr för 4 extra
väskor! Nästan 100 kg extra baggage! Jag åker med SAS (flygs av Thai) i juni..ska försöka kontakta dem och höra vad/hur de gör i sånt här fall och vad det kostar.

:) Areeya

Det kan jag tala om för Dig , de hänvisar till thai som utan att vara blyga kräver Dig på orimliga summor per kilo, och då menar jag orimliga summor , de hänvisar även till sitt fraktbolag som inte heller på långa vägar kan mäta sig med Finnair, dessutom så är ju vårt bagage med på samma plan ....

Thai brukar inte va så aviga när det gäller vi har själva haft fri vikt me thai när vi åkt några gånger pröva o maila kontoret i Stockholm o säg att ni ska flytta ner så borde det inte vara någe problem

"glimten66 " sa:
Thai brukar inte va så aviga när det gäller vi har själva haft fri vikt me thai när vi åkt några gånger pröva o maila kontoret i Stockholm o säg att ni ska flytta ner så borde det inte vara någe problem

;D ;D javisst får du fri vikt , bara du betalar för vikten eller köper buisnessclass.
Inte annars det tror jag faktiskt inte på bara , inte med den inställningen de har ...
Gamla kärror och dyraste biljetterna , dom kommer att få tänka om , tilloch med Thai börjar flyga andra bolag nu ;)

"Phonta " sa:
;D ;D javisst får du fri vikt , bara du betalar för vikten eller köper buisnessclass.
Inte annars det tror jag faktiskt inte på bara , inte med den inställningen de har ...
Gamla kärror och dyraste biljetterna , dom kommer att få tänka om , tilloch med Thai börjar flyga andra bolag nu ;)

Jag har haft det dom senaste resorna o då har jag inte flygit buisnessmen
men kan ju bero på att vi gjort lite jobb hos en av Sverige cheferna :)

Men vet att folk som jag känner har fått samma utav thai be din tant att ringa någon på thaikontoret i stockholm

Min gumma ringde då vi skulle boka , Thai cargo blev svaret ......
Har man gjort jobb åt nån chef inom bolaget , sen fri lejd med en ångvält ....

Det är ju Thai vi talar om .... ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp