Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du har nog rätt på nått sätt där @krister, ja har inte alltid varit en god proletär. Men ibland blir ja faktiskt påhoppad först, ganska ofta faktiskt men jaska försöka bli lite bättre och sluta skriva när flaskan står framme. Men ja tror aldrig att ja krävt att någon ska hjälpa mig. Ja frågade ju snällt.
Du har nog rätt på nått sätt där @krister, ja har inte alltid varit en god proletär. Men ibland blir ja faktiskt påhoppad först, ganska ofta faktiskt men jaska försöka bli lite bättre och sluta skriva när flaskan står framme. Men ja tror aldrig att ja krävt att någon ska hjälpa mig. Ja frågade ju snällt.
tack skaru ha @glimten66, du är en bra kamrat och all hederr till dig.
bara det att ingen kommer fatta ett skvatt om du säger det glimten sa....
Man kan skriva om det till att, "Jag är en person som gillar demokrati" om du kör det på google translate så kommer folk att fatta vad du säger! Lycka till!
Jag får faktiskt tillstå att jag själv trodde det var någon slags ironi över situationen i Thailand när det gäller demokrati eller rättare sagt avsaknad av densamma, så därför tog jag det lugnt, sorry Sjöstett.
Mitt förslag blir ผมเป็น(คน)ประชาธิปัตย์จริงใจ phom bpen (khon) bprachatibpat djing djai.
Fred?, berätta vad Du menar, all makt till sovjeterna? detta påminner mig om koranen, om Du inte gillar som oss,
head off, Du och Vänsterpartiet är inget annat än ett likhetstecken mellan påstådd demokrati och kalifat, visa mig ett
enda inslag Där Du eller dina företrädare har tagit avstånd från kommunismens blodiga historia, närmare 100 miljoner döda,
jag har gett dig möjligheten tidigare, kom igen Sjöstett, ge oss det sanna svaret....
Jo tjena, all makt till sovjeterna, landsförrädare.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.