Tulpan
Medlem
Jag tycker ni eller du borde inse att vi ser Thailand på olika vis. Alla ser inte ett paradis. Acceptera att folk är olika och ser olika saker.Då tycker jag du ska gå ur den här gruppen så vi slipper dig och dina komentarer här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker ni eller du borde inse att vi ser Thailand på olika vis. Alla ser inte ett paradis. Acceptera att folk är olika och ser olika saker.Då tycker jag du ska gå ur den här gruppen så vi slipper dig och dina komentarer här
Många träffar sin thaifru i Sverige.Vi träffades i Stockholm.
Det finns olika sätt att uttrycka sig på.Jag tycker ni eller du borde inse att vi ser Thailand på olika vis. Alla ser inte ett paradis. Acceptera att folk är olika och ser olika saker.
Tror du inte det beror på din negativa inställning på allt, thailand är thailand, sverige är sverige du måste förstå skillnaden ochVi som hatar Thailand och dess befolkning
läs igenom denna tråd. Men för att kopiera första inlägget i tråden.
Den stora tråden för alla oss som insett vilket jävla skitland Thailand är och hur dess äckliga, giriga och falska dess befolkning är.
Är så fruktansvärt trött på Thailand pga. de så blinda, trötta och dumma Thailändarna som inte fattar att landet är fyllt av avskum från hela världen. Från nästan alla länder i världen kommer tjuvarna, idioterna, pedofilerna, bankrånarna och övrigt arbetsskygga till Thailand för att festa,knarka, spela allan, starta restauran eller horbar,sätta på dumma små brudar som pga. religon är helt blind av verklighetsuppfattning.
Har genom åren träffat typ 100 svenska som kör sitt "long stay" med bluff resor och stämpla pass och hela den skiten, som bor med någon dum brud som går på pengar och de ska starta företag.
Har själv bott i Bangkok, Pattaya och Phuket och fram till mitten på 90 talet var det mest backapackers och diverse kriminella falander, men den fullständiga äckliga WT massan som hänge på Kanarieöarna för 10 år sedan som är i Thailand nu, gör bara att man vill spy
Alla politiskt korrekta präktiga svenskar som skall blunda för horeriet och korruptionen och spela förstående världsmedborgare och se Thailand som sitt andra hem och på fullaste allvar tror att dom är omtyckta för allt annat än deras pengar.
Nej, en atombomb på Thailand
Till viss del kan det bero på detta.Tror du inte det beror på din negativa inställning på allt, thailand är thailand, sverige är sverige du måste förstå skillnaden och
inte bara gnälla. Gillar du inte thai och inte hit sitt i din etta eller vad du har och må dåligt
Så också jag.Många träffar sin thaifru i Sverige.
Varför hatar hon Sverige?Så också jag.
Jag själv har svårt tänka mig, mig åka utomlands och hitta kvinna. För kort tid. För stor osäkerhet. För många som gärna hakar på en Farang för att kunna komma till guldlandet, som de tänker.
Min fru hade redan PUT och livet ordnat i Sverige när vi träffades första gången.
Nu bor vi permanent i Thailand. Hon hatar nästan Sverige och jag är bara trött.
För många socialdemokrater bl.a. Rasismen. Korruptionen i vänsterledet där allt handlar om att belöna vänner. Avsaknaden av det gamla folkhemmet vi hade förr. Noll tollerans mot småföretagare. Man måste anlita advokat för att ha kontakt med myndigheter då deras inställning är att stjälpa och inte hjälpa.Varför hatar hon Sverige?
IntressantFör många socialdemokrater bl.a. Rasismen. Korruptionen i vänsterledet där allt handlar om att belöna vänner. Avsaknaden av det gamla folkhemmet vi hade förr. Noll tollerans mot småföretagare. Man måste anlita advokat för att ha kontakt med myndigheter då deras inställning är att stjälpa och inte hjälpa.
Kyligheten mellan svenskar och i synnerhet mot inflyttat folk. Den ökande brottsligheten också bland svenskar, där det bara handlar om utnyttjande och inte leva bra liv tillsammans.
Svenskar och då speciellt vänstern är vad hon säger ett dåligt folk.
Det är ungefär det hon talar om. Jag tänker inte gå in i diskussionen om varför o hur, det är hennes tankar så som hon yttrat vid olika tillfällen.
Däremot säger hon som många andra att hon inte för sitt liv skulle kunna tänka sig en thaiman. Hört det från många nu.
Jag hittade min thaifru på nätet. Billigt och bra. Behövde inte ens köpa en flygbiljett. Satt hemma vid datorn och klickade och vips så var jag gift 55555 Sedan kom kostnadenSå passa er för Internet
![]()
Verkligen?För många socialdemokrater bl.a. Rasismen. Korruptionen i vänsterledet där allt handlar om att belöna vänner. Avsaknaden av det gamla folkhemmet vi hade förr. Noll tollerans mot småföretagare. Man måste anlita advokat för att ha kontakt med myndigheter då deras inställning är att stjälpa och inte hjälpa.
Kyligheten mellan svenskar och i synnerhet mot inflyttat folk. Den ökande brottsligheten också bland svenskar, där det bara handlar om utnyttjande och inte leva bra liv tillsammans.
Svenskar och då speciellt vänstern är vad hon säger ett dåligt folk.
Det är ungefär det hon talar om. Jag tänker inte gå in i diskussionen om varför o hur, det är hennes tankar så som hon yttrat vid olika tillfällen.
Däremot säger hon som många andra att hon inte för sitt liv skulle kunna tänka sig en thaiman. Hört det från många nu.
Så också jag.
Jag själv har svårt tänka mig, mig åka utomlands och hitta kvinna. För kort tid. För stor osäkerhet. För många som gärna hakar på en Farang för att kunna komma till guldlandet, som de tänker.
Min fru hade redan PUT och livet ordnat i Sverige när vi träffades första gången.
Nu bor vi permanent i Thailand. Hon hatar nästan Sverige och jag är bara trött.
Jag tycker ni eller du borde inse att vi ser Thailand på olika vis. Alla ser inte ett paradis. Acceptera att folk är olika och ser olika saker.
Satt du hemma och googlade på god thaimat med hemkörning?![]()
Vi som hatar Thailand och dess befolkning
läs igenom denna tråd. Men för att kopiera första inlägget i tråden.
Den stora tråden för alla oss som insett vilket jävla skitland Thailand är och hur dess äckliga, giriga och falska dess befolkning är.
Är så fruktansvärt trött på Thailand pga. de så blinda, trötta och dumma Thailändarna som inte fattar att landet är fyllt av avskum från hela världen. Från nästan alla länder i världen kommer tjuvarna, idioterna, pedofilerna, bankrånarna och övrigt arbetsskygga till Thailand för att festa,knarka, spela allan, starta restauran eller horbar,sätta på dumma små brudar som pga. religon är helt blind av verklighetsuppfattning.
Har genom åren träffat typ 100 svenska som kör sitt "long stay" med bluff resor och stämpla pass och hela den skiten, som bor med någon dum brud som går på pengar och de ska starta företag.
Har själv bott i Bangkok, Pattaya och Phuket och fram till mitten på 90 talet var det mest backapackers och diverse kriminella falander, men den fullständiga äckliga WT massan som hänge på Kanarieöarna för 10 år sedan som är i Thailand nu, gör bara att man vill spy
Alla politiskt korrekta präktiga svenskar som skall blunda för horeriet och korruptionen och spela förstående världsmedborgare och se Thailand som sitt andra hem och på fullaste allvar tror att dom är omtyckta för allt annat än deras pengar.
Nej, en atombomb på Thailand