Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fungerar direkt och även den första videon i denna tråd fungerar så vissa fungerar. Detta via TapaTalk, via direkt thaisnack.se fungerar inte heller första ...
För tusan, då är du kanske i Bangkok samtidigt som jag. 20-22 juli är jag där, det skall bl a bli en Dinner Cruise om min planering håller. Trevlig resa!
*Buddhist Lent Day (Wan Khao Phansa) – July 20th – 2016
Wan Khao Phansa marks the beginning of the Buddhist Lent period. Officially declaring the start of the rains retreat, monks avoid traveling by staying close to their monasteries and temples.
*Buddhist Lent Day (Wan Khao Phansa) – July 20th – 2016
Wan Khao Phansa marks the beginning of the Buddhist Lent period. Officially declaring the start of the rains retreat, monks avoid traveling by staying close to their monasteries and temples.
Alla Budda dagar är inte helgdag och allt nedstängt och som sagt bara att läsa på ambassaden om öppetider och det är bara stängt 12 Augusti.
Är ju budda day varje vecka kan ju inte stänga varje gng munkarna vill fira nåt
Alla Budda dagar är inte helgdag och allt nedstängt och som sagt bara att läsa på ambassaden om öppetider och det är bara stängt 12 Augusti.
Är ju budda day varje vecka kan ju inte stänga varje gng munkarna vill fira nåt
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.