Jonas Youtube klipp från Thailand.

Jag har en Samsung Tab 4 och det funkar fint på den när jag är hemma, ombord är det värre pga uselt internet.

Går inte se denna från mobilen även när jag använder Wifi. Men fungerar på äpplet ...

Går inte se denna från mobilen även när jag använder Wifi. Men fungerar på äpplet ...
Är det bara mina filmer du inte kan se, är det här på forumet eller även om du går in på Youtube direkt?

Senast redigerad av en moderator:
Är det bara mina filmer du inte kan se, är det här på forumet eller även om du går in på Youtube direkt?
Fungerar direkt och även den första videon i denna tråd fungerar så vissa fungerar. Detta via TapaTalk, via direkt thaisnack.se fungerar inte heller första ...

Fin video. Såg på filmen det fanns ett bord längst för över på andra däck. Det måste ju varit jysst att sitta där.

För tusan, då är du kanske i Bangkok samtidigt som jag. 20-22 juli är jag där, det skall bl a bli en Dinner Cruise om min planering håller. Trevlig resa!

Nej tyvärr då är vi i Korat, vad jag vet nu är vi i Bkk 5-8 juli och troligtvis 1-4 aug.

Tänk på att det är högtid när du kommer då khao phansa.

Vad säger du, vilken dag är detta? Vi skall ju till ambassaden bl a.
Nej tyvärr då är vi i Korat, vad jag vet nu är vi i Bkk 5-8 juli och troligtvis 1-4 aug.

Tänk på att det är högtid när du kommer då khao phansa.
Ända Holliday som står på ambassadens hemsida om helgdagar då ambassaden är stängd Juli-Augusti är

AUGUST

Wednesday, 12 August 2015 H.M. The Queen’s Birthday

Info om helgdagar i länken i högra hörnet.

http://www.swedenabroad.com/sv-SE/Ambassader/Bangkok/Om-oss/Ambassaden/Oppettider/

*Buddhist Lent Day (Wan Khao Phansa) – July 20th – 2016

Wan Khao Phansa marks the beginning of the Buddhist Lent period. Officially declaring the start of the rains retreat, monks avoid traveling by staying close to their monasteries and temples.

*Buddhist Lent Day (Wan Khao Phansa) – July 20th – 2016

Wan Khao Phansa marks the beginning of the Buddhist Lent period. Officially declaring the start of the rains retreat, monks avoid traveling by staying close to their monasteries and temples.
Alla Budda dagar är inte helgdag och allt nedstängt och som sagt bara att läsa på ambassaden om öppetider och det är bara stängt 12 Augusti.
Är ju budda day varje vecka kan ju inte stänga varje gng munkarna vill fira nåt ;)

Alla Budda dagar är inte helgdag och allt nedstängt och som sagt bara att läsa på ambassaden om öppetider och det är bara stängt 12 Augusti.
Är ju budda day varje vecka kan ju inte stänga varje gng munkarna vill fira nåt ;)
Ambassaden kanske inte firar denna dag, men det lär nog många thai göra ;)
Men jag håller med dig om att det är väldigt många budda dagar

Senast ändrad:
Ambassaden kanske inte firar denna dag, men det lär nog många thai göra ;)
Men jag håller med dig om att det är väldigt många budda dagar
Nope så inga problem för Berralund då han undrade vilken dag, för han skulle till ambassaden och jag tolkade det som han var orolig att den var stängd ;)

Liknande trådar

W
Svar
1
Visningar
1 K
B
T
Svar
0
Visningar
863