Kinesiska och indiska investerare satsar i Pattaya

Men ge dig nu !! Jag har inte utgett mig för att ha några egna kunskaper om indiers beteende i Thailand. Det jag däremot gjorde var att jag länkade till en artikel i Pattaya Mail som visade på en helt annan verklighet än den du strax innan i ett inlägg beskrivit. Tydligen trampade jag då på en väldigt öm tå. Släpp nu detta och knalla vidare i livet !
Har jag påstått dig ha det??!!
Jag kommenterade artikeln och att kommentarerna inbakade i den artikeln verkade tillhöra bareliten så började du hacka på mig, och efter det har jag svarat dig och dina inlägg mot mig.

Om du nu förstår skrift överhuvudtaget så tycker jag du skall gå tillbaks i tråden och läsa vad jag skrev när jag kommenterade den artikeln.
Bareliten var om kommentarerna i artikeln vilket jag tydligt skrev, sen började du hacka på mig i flera efterföljande inlägg vilka jag besvarade.

Jag vet inte hur mycket sanning finns i den här bilden med dagen AI kan man inte lita på vad man ser.
Jag hade uppdrag från ett svensk företag i Kairo och Indien för många år sedan , i båda länderna var floderna tänckta med sopor man kunde inte se vattnet då är det möjligt att bilden är sant.

20250527_214548.webp
Klart som tusan att bilden är fejk. Kolla in Pattayaskylten på din bild och hur den ser ut och är placerad i verkligheten.
1749042513942.webp

Om du nu förstår skrift överhuvudtaget så tycker jag du skall gå tillbaks i tråden och läsa vad jag skrev när jag kommenterade den artikeln.
Bareliten var om kommentarerna i artikeln vilket jag tydligt skrev, sen började du hacka på mig i flera efterföljande inlägg vilka jag besvarade.
Jag är läskunnig och om du går tillbaka ett inlägg innan det nu hänvisar till så skrev du detta dumdryga inlägg som jag starkt tvivlar att du har tillräckligt på fötterna på att för uttala dig på ett så tvärsäkert om. Tänker bl.a på hur ofta du, innan din avstängning) i dina inlägg rapporterade om var du befann dig och vad du pysslade med. Kopierar in

"55555 @stef@n har väl inte vart i Pattaya på 20 år.
Det är ofta familjeturister och deras högsäsong är nu Juni-Juli vet inte om dom har semestertider då.
Chansen att du hamnar på samma ställe som indier är nog minimal och är inte så att det hänger i stora klungor, lägger knappt märke till dom, dom är i minoritet i antal mot vita.
Och under den period som är högsäsong för oss är dom knappt märkbara.
Och många välbärgade, är inga fattiga familjer som reser på semester till Thailand, du förväxlar nog med dom som jobbar där."

Efter det kopierade jag in följande artikel från Pattaya Mail ( utan egen kommentar)

Sen drog tjafset igång och vem som hackar på vem kan ju diskuteras 555
Hur som helst har jag tröttnat på detta och tänker inte gå till svaromål på fler eventuella beskyllningar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp