kolla här alla klimatskeptiker

Gör mitt jobb med motorn igång.

IMG_20260918_115818.webp

Sedan en väntan valdes p.g.a. jag inte fick komma och leverera tidigare.
Hoppas "Miljömupparna" blir nöjda med ca. 30 minuters tomgångskörning. :laugh:

@JBK.Ltd.
I min ungdom fanns det flakmoppe. Nämn inte det för mupparna.
Jag hittade en rolig video som jag gjorde för et tag sedan. den bygger på observationer.

Elsa Widding: från klimatförnekare till konspirationernas allätare​

På åtta år har Elsa Widding gått från klimatskeptiska Youtubeprogram och tal om IPCC:s ”dolda agenda” till vaccinmotståndare, WEF:s påstådda världsregering och kamp mot WHO. På vägen har hon hunnit med Sverigedemokraterna, konspirationistkonferenser, antivaccinmöten i riksdagen och ett eget parti. Nu lämnar hon ledningen för Ambition Sverige och vill förena partiet med Alternativ för Sverige. Konkret följer en politisk resa där konspirationerna blivit allt fler och institutionerna man kan lita på allt färre.

1790269505879.webp

Elsa Widding: från klimatförnekare till konspirationernas allätare​

På åtta år har Elsa Widding gått från klimatskeptiska Youtubeprogram och tal om IPCC:s ”dolda agenda” till vaccinmotståndare, WEF:s påstådda världsregering och kamp mot WHO. På vägen har hon hunnit med Sverigedemokraterna, konspirationistkonferenser, antivaccinmöten i riksdagen och ett eget parti. Nu lämnar hon ledningen för Ambition Sverige och vill förena partiet med Alternativ för Sverige. Konkret följer en politisk resa där konspirationerna blivit allt fler och institutionerna man kan lita på allt färre.

1790269505879.webp

Så vitt jag vet har aldrig Elsa Widding förnekat att vi har ett klimat. Ej heller att människan påverkar klimatet. Hon har dock sagt att det inte finns någon "kris" och därför kallas hon förnekare. När det gäller vaccin är det väl lite samma alla som har åsikter om hur man hanterar vaccing pekas ut som konspiratoriska.

Tillbaka
Topp