kolla här alla klimatskeptiker

Vill bare påpeka att Norrmän är inte alls dummare än andra om någon nu skulle komma på att påstå detta, finns många välrenommerade forskare samt som anser att detta med klimathysterin är rent nonsens, havsytan exempelvis har höjs ca 3 mm utslaget över hela jordytan, det är i stort sett ingen höjning alls och definitivt ingen ökning. Till och med finns exempel på att landhöjning är större än havsnivåhöjningen

Vill bare påpeka att Norrmän är inte alls dummare än andra om någon nu skulle komma på att påstå detta, finns många välrenommerade forskare samt som anser att detta med klimathysterin är rent nonsens, havsytan exempelvis har höjs ca 3 mm utslaget över hela jordytan, det är i stort sett ingen höjning alls och definitivt ingen ökning. Till och med finns exempel på att landhöjning är större än havsnivåhöjningen

Nederländerna har långt färre problem idag än tidigare och man kan undra över varför man inte undrar vart alla vattendränkta ytor har tagit vägen.

Räddningen för klimatet ? Drick mer vodka !!

Båten som sjönk var av roll on roll off typ. Inga containrar. 4000 bilar de flesta från Volkswagen . Jag tror inte de vill gå ut med hur många som var elbilar men det räcker väl med en för att det skall ta fyr. Troligtvis många många fler.

FB_IMG_1646594890966.jpg
Ser ut att vara 'kraftiga' rötter på trädet ifråga. Planterat i betong?

Får väl köpa en Mac. Antar att NSA korrigerar diverse stav/tangentbords fel.

Ingen aning. Alla mina inlägg gör jag via grannens dator eller så lämnar jag över ett handskrivet brev och ger till någon anställd på stadsbiblioteket så ser den anställde till att det blir någorlunda stavning och att inlägget hamnar på TS.
Det är något även du borde göra då biblioteket både faktagranskar och ser till att det inte blir några sakfel i tillägg till stavningen.

Ingen aning. Alla mina inlägg gör jag via grannens dator eller så lämnar jag över ett handskrivet brev och ger till någon anställd på stadsbiblioteket så ser den anställde till att det blir någorlunda stavning och att inlägget hamnar på TS.
Det är något även du borde göra då biblioteket både faktagranskar och ser till att det inte blir några sakfel i tillägg till stavningen.
Du verkar vara väldigt intresserad av stavning, undrar varför, fick du så mycket stryk av din lärare i skolan, att du fortfarande kommer ihåg det? Hur klarar du av Thaispråket?

Du verkar vara väldigt intresserad av stavning, undrar varför, fick du så mycket stryk av din lärare i skolan, att du fortfarande kommer ihåg det? Hur klarar du av Thaispråket?

Inte alls så upptagen av stavning, men när man stavar 7 av 9 ord fel och dessutom inte prickar rätt med ”fakta” så blir det lyteskomik.

Som svar på dina övriga frågor så svarar jag:
Nej, jag fick inte stryk av läraren. Det var nog sådant som bara hände på din tid.

Jag är relativt värdelös på thai, både i tal och skrift.

Tillbaka
Topp