Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
skulle vara kul med en reaktor i Sjöbo centrum och en i Stockholms innerstad. Varför inte torget i Ystad.
fyll sedan på med en mölla på varje tak på byggnader med höjd. Elen skall produceras så nära konsumenten som möjligt. Då spar vi in på de rekorddyra kopparledningarna.
Vi kan inte ens få våra arbetslösa att ta de jobb som finns idag så jag ser inte hur vi skulle bemanna ännu fler industrier i ett land där arbete är en fritidssysselsättning och inte ett måste.
Vi kan inte ens få våra arbetslösa att ta de jobb som finns idag så jag ser inte hur vi skulle bemanna ännu fler industrier i ett land där arbete är en fritidssysselsättning och inte ett måste.
skulle vara kul med en reaktor i Sjöbo centrum och en i Stockholms innerstad. Varför inte torget i Ystad.
fyll sedan på med en mölla på varje tak på byggnader med höjd. Elen skall produceras så nära konsumenten som möjligt. Då spar vi in på de rekorddyra kopparledningarna.
Fördelen är att om vi bara slutar arbeta och slutar handla onödiga saker som mat och kläder så kan vi minska elbehovet ganska ordentligt. Sjukhusen kan gott flyttas ut i tält med korsdrag som ventilation. Många problem som går att lösa på miljöpartistisk väg
Nu börjar det röra på sig.
Blykalla har fått ett statligt bidrag till en ångenerator till reaktorn.
Delen skall visst svetsas ihop i Storbrittannien eftersom det krävs specialkompetens för att få den rätt.
Nu börjar det röra på sig.
Blykalla har fått ett statligt bidrag till en ångenerator till reaktorn.
Delen skall visst svetsas ihop i Storbrittannien eftersom det krävs specialkompetens för att få den rätt.
Tror jag inte. Enligt vad jag förstod så fanns det inte tillräckligt skickliga svetsare i Sverige för att klara kraven.
en alternativ förklaring kan vara att RR är inblandade.
Märkligt nog i förra hösten satt jag på Pickvick o sörpla en kall svart Guinness när damen innan i fråga slog sig ner solo i vit svanpäls i bordet intill .
Ivrigt messade på mobilen o långa stunder inne på toaletten. Man skulle ha tagit bild men av respekt så bevakade jag bara beteendet. Dan efter I DN så kom nyheten fram om familjen dramat. Dallas serien tyckte jag om I unga dar för det var spännande
Att snortat lite kola är nog inte så ovanligt som man tror..bland överklassen.
Men att erkänna det offentliga är nog inte så många som gör.
Det kanske är en angenäm merit..vem vet
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.