kolla här alla klimatskeptiker

Hej

Det finns undersökningar ifrån Sverige att SD har en större andel lågutbildade och lågavlönade anhöngare än våra övriga partier, så det är nog ingen tillfällighet att även Trump och Putin är populärare bland dessa också.

Även i USA finns det undersökningar som visar att man har samma fenomen där när det gäller Trumo, hans väljare saknar också ofta en högre utbildning är lågavlönade och även andelen arbetslösa är ganska stor.

Mvh isan lover
Du får nog länka till dina påståenden.

Spanien tog igår över EU-klubban från Sverige och strax går vi till val.
Vår President Pedro Sánchez deklarerar i dagens (socialdemokratiska) tidning att
"den 23 juli blir det glädje i Europa, vi bromsar upp de högerextrema".
VOX betecknas ofta i media som "högerextremt".
Jag gör emellertid mitt val av sakpolitiska skäl,
VOX är det enda parti som vill stoppa husockupationer. Jag är MYCKET nöjd med hur Spanien fungerar och nu det bara rätten att ockupera hus som måste lagstiftas bort. Då skiter jag i vad som kallas vänster- eller högerextremt.
Laglig rätt att ockupera hus är extremt sjukt. OKUPAS NO - VOX SI!

Hej

Det finns undersökningar ifrån Sverige att SD har en större andel lågutbildade och lågavlönade anhöngare än våra övriga partier, så det är nog ingen tillfällighet att även Trump och Putin är populärare bland dessa också.

Även i USA finns det undersökningar som visar att man har samma fenomen där när det gäller Trumo, hans väljare saknar också ofta en högre utbildning är lågavlönade och även andelen arbetslösa är ganska stor.

Mvh isan lover
Kan nog finnas en undersökning att lågutbildade och lågavlönade har en bättre verklighetsbild, lever livet själva och ser hur saker fungerar.
Medans en rik har anställda som utför och lever livet för dom.
Men du är ju som fackpamp och råröd riktig förkämpe med att klanka ner och sparka på hur värdelösa dom är som du påstår dig förespråka.

Ja, jag blåser nog ca 80papp per månad. Det blir inte så mycket inflationsdrivande pengar över.
Bara för det så blev det tråkigt på jobbet, så jag slipade några knivar och skickade in en ansökan på ett nytt jobb.
Får jag en lön som är inflationskorrigerad så kanske jag hugger på det jobbet.
Med andra ord, pengar ar allt. Trist syn pa livet enligt mig.

Elsa W. har ett nytt intressant inlägg på YT.

Det är, som sagt, nog ingen som förnekar att vi har klimatförändringar och det är någonting som alltid har förekommit. Om man studerar bilden nedan, som visar isperioder och mellanliggande perioder utan inlandsis (gula perioder) för norra halvklotet, så kan man lätt dra slutsatsen att ett varmare klimat under en period är enligt förväntningarna och att det är högst sannolikt att alla dagens klimataktivister om några hundra år kommer att ligga begravda under ett växande istäcke.

untitled2.webp

Sverige kan vara stolt över att ha en så kunnig person som Elsa Widding. Skinn på näsan har hon också.
Åter plockade jag fram programmet som visar prognosen för oss på Kanarieöarna, trenden fortsätter tyvärr åt fel håll.

Trend.webp

Åter plockade jag fram programmet som visar prognosen för oss på Kanarieöarna, trenden fortsätter tyvärr åt fel håll.
Om 50 år kanske vi vet om genomsnittstemperaturen har toppat och vi har börjat resan mot en framtida istid. Temperatur och klimat som under bronsåldern kanske kan vara ett troligt "mål" innan det vänder.

Antagligen kan inte människan göra så mycket åt de här stora klimatförändringarna - utom möjligtvis låta bli att skövla naturen och föröka sig ohämmat. Antagligen smartare att anpassa sig till förändringarna och låta bli att knäcka ekonomin i en fåfäng CO2-jakt.

Greta Thunberg är med i ungdomsgruppen Aurora som fört en grupptalan mot Svenska Staten.
Det gick inte så bra då Justitieministern i 51 punkter avvisade grupptalan.
Sekreterare för "KLIMATSANS" hade frågat om han fick närvara vid den eventuella rättegången.
Aurors advokat skriver: "Sture Åströms ålder medför att han inte kan förväntas leva under i vart fall de två sistnämnda perioderna och han riskerar därmed inte drabbas..."
Aurors advokat begär vidare att Sture Åström ska ersätta käranden för rättegångskostnader med
anledning av interventionen. Dessa uppgår hittills till 3 000 kr.
Min personliga uppfattning om Greta och Aurora är kristallklar.

sur.webp

Tillbaka
Topp