kolla här alla klimatskeptiker

Att jag är white trash är jag fullt medveten om.
Sen vad gäller Greta skrev du gravt handikappad och hjärntvättad.
Tycker du är grov nog i mun för att kalla hoppa på och att hon blivit vuxen nu gör ju inte skillnad då du har skrivit liknande och värre inlägg när hon var 16.
Kom inte och säg att det inte finns en hat-arme med oftast gamla gubbar på nätet som väller ut sitt hat mot henne.
Och ser ju oftast white trash avtrycket på dom, lite lätt korkade outbildade vaktmästare som lider av mytomani typ.
Vaktmästare och förste styrmän kanske, vad vet jag , jag tillhör ingen av dessa kategorier , jag känner medlidande för henne då hon farit illa av sina extrema vänster inriktade föräldrar, men nu är hon 21 år och är själv djäkligt grov i käften med påhopp mm , Hon är vuxen och får då svar på tal, Huruvida hon alltid talar sanning, ja det gör hon säkert, efter sin egen samt sina föräldrars övertygelse

Skulle aldrig "Hoppa på" en tjej i den åldern, dessutom har hon ju grava handikapp flickstackarn och utnyttjad samt hjärntvättatd av sina vänsterblivna terrorvänliga föräldrar som stödjer div terrorstämplade organisationer AFA , Rebellion ........ (eller vad fasen de heter )
Ojjjj, var hittar du du uppgifterna om att hon är hjärntvättad av sina föräldrar och att dom är terrorvänliga ? Att klimatförnekare sprider lögner på nätet är ingen nyhet och man ska inte tro allt man ser och hör bara för att det passar ens egen agenda.

Ojjjj, var hittar du du uppgifterna om att hon är hjärntvättad av sina föräldrar och att dom är terrorvänliga ? Att klimatförnekare sprider lögner på nätet är ingen nyhet och man ska inte tro allt man ser och hör bara för att det passar ens egen agenda.
Läs på, den som söker finner heter det, om du skall kritisera så bör du först ta reda på vad dessa föräldrar sysslar med samt var de har sina sympatier

Jag har för mig att Greta gick runt i en AFA T-shirt som hon lånat av sin morsa.

Greta har utnyttjats av sina föräldrar, media och globala institutioner typ FN och WEF.
Media som jag hyser stort avsky för är SVT och SR-

Några rubriker ur SVT´s hysteriska sida ”KLIMATKRISEN”?
- Rapport: Ännu ett extremt år i Europa - och rekorden fortsätter
- Danmark först med klimatskatt
- Kontanter är största klimatboven.
För det första råder det ingen klimatkris. Att det blir varmt i Tyskland idag beror på att Saharavindarna drar norrut med sitt sandstoft- Att det är hett i Thailand idag beror på väderfenomenet El Niño.
Koldioxiden har inget med dessa väderfenomenen att göra.

Syftet med ”klimatkrisen” är att succesivt demontera demokratin och ta makten över oss.
Du tvingas betala det energislukande G5-nätet som konsumerar 4 - 5 ggr mer energi än G4.
Det spelar ingen roll för politikerna då syftet med G5 är att samla in information om dina ”klimatavtryck”,
som skall beskattas. Har Du förbrukar din kvot kan du inte gå in på en resebyrå och betala Thailandsresan kontant.
Tumskruvarna dras år så länge vi inte protesterar.

SVT.jpg

Undra vilka som sprider flest lögner, förnekarna eller de frälsta?
Vem tror du skrev denna bok?
Vems pappa reste runt med Greta?
Familjen poserar med AFA-tröjor. Det vänsterextrema nätverket Antifascistisk aktions (AFA eller Antifa) övergripande mål är att genom en revolution avskaffa den nuvarande samhällsordningen till förmån för ett statslöst och klasslöst samhälle. Klimathysterin ägs av dem som har en stark tro utan att veta något.

tro.jpg

Vem tror du skrev denna bok?
Vems pappa reste runt med Greta?
Familjen poserar med AFA-tröjor. Det vänsterextrema nätverket Antifascistisk aktions (AFA eller Antifa) övergripande mål är att genom en revolution avskaffa den nuvarande samhällsordningen till förmån för ett statslöst och klasslöst samhälle. Klimathysterin ägs av dem som har en stark tro utan att veta något.

tro.jpg
Dina frågor ska du nog rikta mot Fritz istället. Min fråga var en aning retorisk om det inte framgick.

Hur många lögner har vi inte hört genom tiderna. Om 10 år…

Den största lögnaren av alla bland de klimatfrälsta har till och med belönats med nobelpriset.

Dina frågor ska du nog rikta mot Fritz istället. Min fråga var en aning retorisk om det inte framgick.

Hur många lögner har vi inte hört genom tiderna. Om 10 år…

Den största lögnaren av alla bland de klimatfrälsta har till och med belönats med nobelpriset.
Man behöver inte vara nobelpristagare för tycka att det är alldeles för varmt och torrt när det i torra trakter blir översvämningar.

Hon har poserat i både AFA samt Rebellion tröjor, hon är en idag vuxen extremist och får räkna med skit efter sitt agerande
Varför inte AFA (och ETC) är terroriststämplade är för mig obegripligt. :eek:

Varför inte AFA (och ETC) är terroriststämplade är för mig obegripligt. :eek:

Därför att detta styrs av globalister i riksdagen och dessa gillar dessa vänsterorganisationer , eller vågar inte ge sig på dem

Tillbaka
Topp