kolla här alla klimatskeptiker

Konstigt att Fritz helt missat det då, trots Google.

Han borde gått till Specsavers.
Jag har läst nu och sett att det var för 5 år sen det inträffade. Hon tog omedelbart, efter kritik, bort sitt twitterinlägg där hon poserade i en olämplig tröja med nån popstjärna och dementerade samtidigt att hon stödde AFA eller andra extrema vänstergrupper. Hon var alltså 16 år vid tillfället men det ska tydligen följa henne livet ut ser det ut som.
Det finns många som burit en Che Guevara tröja på sig i sin ungdom utan att ha en aning om vad den mannen stod för.

Senast ändrad:
Jag har läst nu och sett att det var för 5 år sen det inträffade. Hon tog omedelbart, efter kritik, bort sitt twitterinlägg där hon poserade i en olämplig tröja med nån popstjärna och dementerade att hon stödde AFA eller andra extrema vänstergrupper. Hon var alltså 16 år vid tillfället men det ska tydligen följa henne livet ut ser det ut som.
Ja varför inte , kan man förföljas hela livet för att man försvarat sig mot vänsterkriminella med järnrör för mer än 10 år sedan så ......

Jag har läst nu och sett att det var för 5 år sen det inträffade. Hon tog omedelbart, efter kritik, bort sitt twitterinlägg där hon poserade i en olämplig tröja med nån popstjärna och dementerade samtidigt att hon stödde AFA eller andra extrema vänstergrupper. Hon var alltså 16 år vid tillfället men det ska tydligen följa henne livet ut ser det ut som.
Titta Specsavers levererar och han som söker skall finna.

Menade du denna händelse ?? Ja i så fall var det ju tur att dom tre försedde sig med järnrör, hur skulle dom annars haft nån chans mot ett ensamt fyllo ?

Men det är ju 10 år sedan?

Det kan väl inte förfölja dem nu när Greta inte inte kan kritiseras efter halva den tiden.

Och Nazismen var innan dinosaurier dog ut, måste fasen vara en merit enligt det resonemanget.

Det kan väl inte förfölja dem nu när Greta inte inte kan kritiseras efter halva den tiden.

Och Nazismen var innan dinosaurier dog ut, måste fasen vara en merit enligt det resonemanget.
Det var ju inte ens järnrör utan aluminiumprofiler till byggställning. Den korta stunden som de höll i dessa var de ensamma och komikerfyllot m m var aldrig i närheten.

Här har vi däremot en riktig "järnrörsman"!

Doudou Ahoka.jpg

PS. Skulle faktiskt varit rätt intressant att få se hur Erik Almsten hade tänkt sig att gå till anfall med den där "flaggstången". Hade kanske passat bättre på en medeltida tornering än i ett gatuslagsmål. :unsure:

Senast ändrad:

Nä men dra på trissor !!! En tjej på 16 bär en opassande tröja som hon sen ångrar att hon bar jämförs med järnrör och nu även nazister !!! Varför skriver jag här ? Utgår för att ägna mig åt kriminella (enligt TS-experten) aktiviteter i stället, alltså bridgespel på nätet 555

Nä men dra på trissor !!! En tjej på 16 bär en opassande tröja som hon sen ångrar att hon bar jämförs med järnrör och nu även nazister !!! Varför skriver jag här ? Utgår för att ägna mig åt kriminella (enligt TS-experten) aktiviteter i stället, alltså bridgespel på nätet 555
Nu är det iof du som säger att det är OK att stödja AFA......

Eller tycker du det ÄR fel?

Du är ju för det första begränsad till svenska för det andra fixar du inte tekniken, hur nu det kan vara möjligt :rolleyes:
Nu är du ju bara löjlig !!! Fortfarande sur för att jag bad dig bekräfta dina påståenden om att inflammationer kunde botas med rätt kost något som jag menade var fel och länkade till en stor svensk studie som visade att detta inte stämde och tyckte att du borde kunna hänvisa till motsatsen helst på svenska. Läkarspråk är tillräckligt svårt att förstå ändå på svenska men efter många om och men där du skyllde på att det var ingen mening länka till nåt eftersom jag ändå inte skulle läsa (man häpnar) !!!! det du länkade till. Efter flera påtryckningar från mig länkade du till slut till nån amerikansk allmänläkare som predikade sitt budskap på YouTube, som om han skulle vara facit ??? Ja jag säger då det, ur led är tiden ! 555

Senast ändrad:
Nu är du ju bara löjlig !!! Fortfarande sur för att jag bad dig bekräfta dina påståenden om att inflammationer kunde botas med rätt kost något som jag menade var fel och länkade till en stor svensk studie som visade a detta inte stämde och tyckte att du borde kunna hänvisa till motsatsen helst på svenska. Läkarspråk är tillräckligt svårt på svenska men efter många om och men där du skyllde på att det var ingen mening länka till nåt eftersom jag inte skulle läsa (man häpnar) det du länkade till. Efter flera påtryckningar från mig länkade du till slut till nån amerikansk allmänläkare som predikade sitt budskap på YouTube, som om han skulle vara facit ??? Ja jag säger då det, ur led är tiden ! 555
Ja den hade jag förträngt men tack för påminnelsen. Inte lätt att hitta info till dig som duger, fel språk, fel person, fel media. Endast din info är sann. Du ville ju inte ens läsa eller lyssna på det jag gav dig. Ignorant att endast lyssna till en källa för att få hela sanningen. Blir ofta dålig kvalité då.

Nu sjönk du ännu längre ned på stegen över vilka kvalifikationer du besitter. Nä att du inte är något proffs på att söka information på nätet bevisar du gång på gång och inte bara jag som uppmärksammat.

Att ens jämföra vad en 16 åring bärt för tröja med vuxna män som använder tillhyggen i våldshandling.
Lite problemet med svenska samhället, bärt viss klädsel under tonnåren så är man skyldig tills döden skiljer en åt.

Att ens jämföra vad en 16 åring bärt för tröja med vuxna män som använder tillhyggen i våldshandling.
Lite problemet med svenska samhället, bärt viss klädsel under tonnåren så är man skyldig tills döden skiljer en åt.
Gå du och krama om Greta, på samma gång kanske får du tillfälle att fika med Expo samt AFA folket, tala bara för fasen inte om vilken musik du brukar spela på fredagskvällarna efter några bärs. Det har du många ggr visat i bild och text. Nähä. Ränderna går nog aldrig ur en skinnskalle

Gå du och krama om Greta, på samma gång kanske får du tillfälle att fika med Expo samt AFA folket, tala bara för fasen inte om vilken musik du brukar spela på fredagskvällarna efter några bärs. Det har du många ggr visat i bild och text. Nähä. Ränderna går nog aldrig ur en skinnskalle
Trots detta blev hon inbjuden att tala i USAs kongress, inbjuden av tidigare amerikanska presidenter, träffa påven.
Även inbjudan från andra länders regeringschefer och till Europaparlamentet.
Årets person i Times och Sveriges mest kända svensk alla kategorier i hela världen.

Du är bara avundsjuk på att en ung tjej med alla sina brister har lyckats nå en enorm framgång när andra misslyckas.

Greta är värd många kramar.
Gjorde Sverige känt bland världens unga studerande.

Trots detta blev hon inbjuden att tala i USAs kongress, inbjuden av tidigare amerikanska presidenter, träffa påven.
Även inbjudan från andra länders regeringschefer och till Europaparlamentet.
Årets person i Times och Sveriges mest kända svensk alla kategorier i hela världen.

Du är bara avundsjuk på att en ung tjej med alla sina brister har lyckats nå en enorm framgång när andra misslyckas.

Greta är värd många kramar.
Gjorde Sverige känt bland världens unga studerande.
Nu är vi nog rätt många som varken sympatiserar med hennes budskap eller metoder och det betyder knappast att man är avundsjuk. Vi hade nog föredragit att Sverige hade förblivit okänt för den saken bland unga studenter.

Tillbaka
Topp