kurant
Forumveteran
Din funktion som forumpolis är välkommen men du är alltid för sent ute.För några inlägg sedan var det någon ställde en fråga.
Hur var det med rubriken?
Det gäller tydligen bara vissa medlemmar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Din funktion som forumpolis är välkommen men du är alltid för sent ute.För några inlägg sedan var det någon ställde en fråga.
Hur var det med rubriken?
Det gäller tydligen bara vissa medlemmar
HejDin funktion som forumpolis är välkommen men du är alltid för sent ute.
Stämmer, vad är din roll som att kapa de flesta trådar och göra politik av dessa.Hej
Det finns ju i.o.f.s både rättstavnings poliser, särskrivnings poliser, rubrik poliser och forumpoliser, säkert fler ändå.
Mvh isan lover
HejStämmer, vad är din roll som att kapa de flesta trådar och göra politik av dessa.
Men jag ger dig kredit för en tråd som inte har gett resultat på 20 inlägg är fritt för allt annat tryckande.
Dock brukar du när du är trängd och mållös hänvisa till rubriken själv.
Som att kasta granater i växthus.
Att jag var sent ute det vet jag…du hann ju före.Din funktion som forumpolis är välkommen men du är alltid för sent ute.
Nu jävlar är battlet igång! Granaterna viner genom luften Vem var först först vem är störst?Att jag var sent ute det vet jag…du hann ju före.
Du uppmanade ju en medlem att hålla sig till ämnet i tråden och några inlägg senare så fortsätter du själv off topic.
Att sedan bli förnärmad när jag påminner dig är lite märkligt.
Så att kalla mig forumpolis är ju som du säger att kasta granater i växthus.
Förövrigt var det inte så allvarligt menat..du såg väl att jag la till 2 smileys i inlägget