Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Monarki och kungahus är historia vi bibehåller för en del av vår kultur men kungastyre och monarki är är likvärdigt med diktatur, var ju inte så folket var fria under kungars styre...
Det är flera videor du lägger upp som inte visas direkt. Synd att vi inte har samma lagar om majestätsbrott i Sverige som i Thailand. Gå och lägg dig nu, klockan är mycket.
Jag bryr mig om det jag eventuellt kan påverka därnere och det är inte ett sklt. Du skriver skit om mitt land och det gör mig rasande! Jag är inte rasist men det verkar du vara.
Jag är emot bidrag till sveriges kungahus, förlegad diktatur, och dom pengarna hade gjort sig bättre på andra ställen, importerad fransk familj och betala för, för idioter skall ha nån idiot att se upp till.
Nä fixa istället en statsminister att se upp till.
Men dö för kung och fosterland hör till 1700 talet....
Samma med blöjig religion....
Det är flera videor du lägger upp som inte visas direkt. Synd att vi inte har samma lagar om majestätsbrott i Sverige som i Thailand. Gå och lägg dig nu, klockan är mycket.
Precis som i Ryssland, vi är förbi diktaturer, kungar, härskare, kejsare, etc vi är fria människor som får yttra oss. @Berralund tråkigt att du har ett förlegat diktatoriskt tänk....
Precis som i Ryssland, vi är förbi diktaturer, kungar, härskare, kejsare, etc vi är fria människor som får yttra oss. @Berralund tråkigt att du har ett förlegat diktatoriskt tänk....
Jag älskar med Sverige men jag älskar med yttrandefrihet vilket du bevisa med ditt tidigare inlägg inte gör.
Undra vem dom skall gå lägga sig, låt inte ryska björnen krama om dig för mycke inatt.
Ja, kompisar från förr, Hosjö i Falun. Kom ihåg 2006 eller omkring hissa upp gamla hela bandet på sittandes på en timmerstuga i min kran på timmerplatsen. Måste vara några år innan Bismark
Jo och det är rättfärdigat idag att vi betalar till ett helt förlegat gammalt odemokratiskt system där man föds till välfärd och vara en kung ett gammalt diktatoriskt system som sverige gjorde avtal med för att gå från enhärskarvälde till demokrati.
Monarki är inte folkvalt utan diktatur, vet du ens va du hyllar....
Godnatt, men det du skriver är ju att du står för delvis diktatur där man inte får utala sig negativt om den äldsta diktatur och envväldshärskarstat i Sveriges historia..
Nu skiter jag i mest i vilket, men så roligt läsa om demokrati hyllarna samtidigt som dom hyllar Europas äldsta diktatur Monarkin, där landets styre går i arv och inte folket bestämmer.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.