Låtar du älskar att lyssna på.

Du bryr dig ju jävligt mycke om här nere så då får väl jag som svensk medborgare bry mig om Sverige och ha åsikt?
Jag bryr mig om det jag eventuellt kan påverka därnere och det är inte ett sklt. Du skriver skit om mitt land och det gör mig rasande! Jag är inte rasist men det verkar du vara. :mad:

Jag är emot bidrag till sveriges kungahus, förlegad diktatur, och dom pengarna hade gjort sig bättre på andra ställen, importerad fransk familj och betala för, för idioter skall ha nån idiot att se upp till.
Nä fixa istället en statsminister att se upp till.
Men dö för kung och fosterland hör till 1700 talet....
Samma med blöjig religion....

Precis som i Ryssland, vi är förbi diktaturer, kungar, härskare, kejsare, etc vi är fria människor som får yttra oss. @Berralund tråkigt att du har ett förlegat diktatoriskt tänk....

Jo och det är rättfärdigat idag att vi betalar till ett helt förlegat gammalt odemokratiskt system där man föds till välfärd och vara en kung ett gammalt diktatoriskt system som sverige gjorde avtal med för att gå från enhärskarvälde till demokrati.
Monarki är inte folkvalt utan diktatur, vet du ens va du hyllar....
Dom tre musketörerna :beer:

Nu räcker det för min del, god natt!
Godnatt, men det du skriver är ju att du står för delvis diktatur där man inte får utala sig negativt om den äldsta diktatur och envväldshärskarstat i Sveriges historia..
Nu skiter jag i mest i vilket, men så roligt läsa om demokrati hyllarna samtidigt som dom hyllar Europas äldsta diktatur Monarkin, där landets styre går i arv och inte folket bestämmer.

Liknande trådar

G
Svar
0
Visningar
1 K
glimten66
G
A
Svar
2
Visningar