Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
tack för tipset men denna site uppdateras jättedåligt har ringt på endel från denna sida men båten har varit såld sen länge, typiskt thai många annonser men de flesta inte aktuella
Normalt inte. Men du har tidigare efterfrågat att skeppa båt från Sverige, så det var inte så självklart.
Jag har även svarat dig tidigare var det finns möjliga båtar att köpa i Thailand.
Normalt inte. Men du har tidigare efterfrågat att skeppa båt från Sverige, så det var inte så självklart.
Jag har även svarat dig tidigare var det finns möjliga båtar att köpa i Thailand.
tack för tipset men denna site uppdateras jättedåligt har ringt på endel från denna sida men båten har varit såld sen länge, typiskt thai många annonser men de flesta inte aktuella
Vart för några år sen nere i Phuket o körde runt lite med moppen o körde lite norr om charlong (felstavat)...såg på en marina en maxi 77a där till ett bra pris vad jag kommer ihåg då , varför jag blev impad o kollade var för jag haft en likadan … Men kommer inte ihåg priset men inte dyr i mitt minne -
Ja, det är ett vanligt problem med annonser i Thailand. :-(
Du kan kolla Facebook-sidan som försäljaren i annonsen länkar till också. Den ser ut att uppdatera sig, och de verkar som att de handlar med båtar aktivt så även om de inte har en båt som passar dig just nu så kan de ju ringa tillbaka när de får in nytt.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.