Likes och smilies

Håller med dig. Som en stor sandlåda utan regler eller där regler ändras beroende på vem som mobbat. Det finns vissa här som kan häva ut sig vilken dynga som helst utan represalier och med massa med likes.

Sen andra blir huggna med kniv i ryggen.
Ja det blir intressant att se om samma regler gäller för alla här på BS.

Det förstod jag inte alls. Det har sagts att inlägg där man känner att man bli påhoppad ska anmälas. På senare tid har det yttrats att den som anmäler gör fel och man kan bli avstängd av att anmäla.

Vad har det med social kompetens att göra? Eller är det på norska man menar något annat än i Sverige med social kompetens?
Social kompetens i den ruskiga världen där Andrejs växte upp ;)

Jag gillar TS.. Det är det enda thaiforum som jag läser och är aktiv på..

Jag gillar personerna som är aktiva här och det är just konstellationen av olika människor som gör forumet intressant..

Rätt ofta tänker jag (helt ärligt) på det enorma arbete som vissa engagerade människor lägger ner på forumet för att få det att fungera. Tack..

Det förstod jag inte alls. Det har sagts att inlägg där man känner att man bli påhoppad ska anmälas. På senare tid har det yttrats att den som anmäler gör fel och man kan bli avstängd av att anmäla.

Vad har det med social kompetens att göra? Eller är det på norska man menar något annat än i Sverige med social kompetens?

Nja, i social kompetens ingår det att man bör kunna läsa av situationer som uppstår.
Man kan alltså inte anamma byasederna vid matbordet om man går på Nobelmiddagen.

Visa var det står att man kan bli avstängd av att anmäla. Ingen i personalen har ens antytt det.

Ja din lille snutt e väl inte mycket att se på.
Fått många goa skratt i gym bastun genom åren, saker är inte alltid vad dom verkar :reta:

Nu var vi där igen angående tydlighet i vad man skriver.
”Fått många goa skratt i gym bastun genom åren, saker är inte alltid vad dom verkar”

Vem har skrattat och åt vad har dom skrattat?
I vems bastu har detta hänt?
Var det någon som kände sig kränkt eller var alla glada i hågen?

Jag ser inte riktigt kopplingen mellan Youtube-klippet och din kommentar.

Nu var vi där igen angående tydlighet i vad man skriver.
”Fått många goa skratt i gym bastun genom åren, saker är inte alltid vad dom verkar”

Vem har skrattat och åt vad har dom skrattat?
I vems bastu har detta hänt?
Var det någon som kände sig kränkt eller var alla glada i hågen?

Jag ser inte riktigt kopplingen mellan Youtube-klippet och din kommentar.
Sorry, glömmer hela tiden av att du e här.
Be lillasyrran förklara om du inte förstår.

Jag tycker nog att stämningen här inne sjunkit kraftigt senaste tiden. Påhopp är påhejade av moderator och admin med glada likes och de som bara loggar in och ge negativa kommentarer ökar.

Att inlägg om Thailand minskat är ju förståligt då färre av medlemmarna är i Thailand och de som är där är väl begränsade i resandet. Dock verkar mångas mål vara att inte diskutera sakfrågan längre utan försöka skapa mer personliga påhopp. Jag förstår att det är svårt att få alla att gilla varandra men respekt för andras uppfattningar måste vi ha och inte kritisera personen utan diskutera frågan.

Ett sätt att argumentera är ju med humor, men svårt utan att se eller höra varandra.

Har någon anmält har ju personen blivit kränkt, kanske av missförstånd, men det är ju personen som anmält som har rätt att känna så. Att stänga av personen en vecka som antyds ovan måste väl vara fel om hen känt sig kränkt?
Har du inte en särskild dispans för att få skriva här????

Moralens väktare förstår inte allso_O
Du har väl fullt upp att peta i alla trådar. Du och Nmax kan väl starta en konversation via pm, ni verkar förstå varandra.

Boten Anna :D

Fast du är ofta ett rövhål... å vissa andra är ofta jäkligt lättstötta när man bara antyder något åt deras håll medans de själva kan kasta ur sig precis vad som helst.
Eftersom vi nu diskuterar likes och smilies blir jag konfunderad över Nmax like. Kanske förstod han inte att det där med lättkränkt gällde han själv.

Och @Samet ett rövhål är inte att förakta, passerar mycket skit där;)

Rövhålet är viktigt... väldigt viktigt... annars blir man full med skit!

Blir man en skitgubbe då?
Har ni inte hört historien när kroppen hade en omröstning om vilket organ som skulle vara chef? Och varför chefen är ett rövhål?
Det ena efter det andra organet anmälde sitt intresse liksom till sist även rövhålet.
Hjärnan tycker att det var självklart att den skulle vara chef eftersom den styr allt som sker i kroppen. Icke, sa hjärtat, det skall vara jag för utan mig fungerar inte hjärnan. Och lungorna som hävdade att inget fungerar utan deras syresättning av blodet.

Till sist anmälde som sagt rövhålet sitt intresse och dom andra organen bara gapskrattade, inte kunde han vara chef. Då blev han förbannad, stängde sig helt och vägrade öppna sig överhuvudtaget. Med följd att lungorna fick problem liksom hjärta, hjärna och övriga organ. Och dom blev alltså tvungna att utse rövhålet till chef för att överhuvudtaget kunna fungera.

Därför är alltså chefen ett rövhål!

Rövhålet är viktigt... väldigt viktigt... annars blir man full med skit!

Blir man en skitgubbe då?

Ett slappt rövhål är den viktigaste egenskapen en människa kan ha.
En trång passage kan göra gladaste människa sur och butter.

Jag själv har beställt hydrauliska utvidgningsverktyg i super duplex direkt från fabrik i Tyskland.
Den väsnas något då den är dieseldriven. Men det är klart 8l dieselknota är ju inte direkt tyst.

Har ni inte hört historien när kroppen hade en omröstning om vilket organ som skulle vara chef? Och varför chefen är ett rövhål?
Det ena efter det andra organet anmälde sitt intresse liksom till sist även rövhålet.
Hjärnan tycker att det var självklart att den skulle vara chef eftersom den styr allt som sker i kroppen. Icke, sa hjärtat, det skall vara jag för utan mig fungerar inte hjärnan. Och lungorna som hävdade att inget fungerar utan deras syresättning av blodet.

Till sist anmälde som sagt rövhålet sitt intresse och dom andra organen bara gapskrattade, inte kunde han vara chef. Då blev han förbannad, stängde sig helt och vägrade öppna sig överhuvudtaget. Med följd att lungorna fick problem liksom hjärta, hjärna och övriga organ. Och dom blev alltså tvungna att utse rövhålet till chef för att överhuvudtaget kunna fungera.

Därför är alltså chefen ett rövhål!

Som kapten och befälhavare, är inte detta att vara chef?...:kewl_transparent:

Tillbaka
Topp