S
Sture
Gäst
Har ni funderat på att muta lejonen med några gnuer eller tentav några apor? Pengar har kan dom inte ha någon nytta av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Immigration Jomtian har Inga skrupler. Recidence of stat, 300 baht. Pengarna rakt ner i lådan, jag har aldrig fått kvitto. Men trafikpolisen ber sedan jag skaffade en väl synlig kamera i vindrutan aldrig om några påhittade böter. Så nu slipper jag det lilla problemet.
55555Att ni inte får magsår av att bo här nere? Jag hade aldrig orkat bo eller flyttat till Thailand om jag hade irriterat mig och brytt mig om så mycket och haft så negativa åsikter om allt.
Får ni aldrig huvudvärk?
Mår ni inte igentligen bättre av att stanna hemma i trygga Sverige allihop där allt är som ni är vana vid?
Thailand känns ju helt fel för er iallafall.
Hoppsan det va hårda ord från dig. Nu blev jag förb....ad. Du har tydligen kontakter med dom eller??Finns fortfarande en Ryssmaffia i Pattaya , Jag har inga problem med att jag inte för jobba som ho...a på Walking Street. har du ?? Eller vill du att din gumma skall göra det , jag menar du skriver ju att du är skitförbannad på att "ryskorna" får men inte Farangerna, vad rör det dig![]()
Lejonhannar dödar lejonungar pga att de vill kunna para sig med honorna , ................... Det är således driften att para sig inte en girighet utan en djurisk kraft . Detta beteende förkommer även hos andra däggdjur ,, Set gärna att Birger som är en mycket kunnig Zoolog uttalar sig i detta.. Att djur skulle kunna vara giriga i mänsklig "Tappning" förefaller ganska osannolikt ..
Lejonhannar dödar lejonungar pga att de vill kunna para sig med honorna , ................... Det är således driften att para sig inte en girighet utan en djurisk kraft . Detta beteende förkommer även hos andra däggdjur ,, Set gärna att Birger som är en mycket kunnig Zoolog uttalar sig i detta.. Att djur skulle kunna vara giriga i mänsklig "Tappning" förefaller ganska osannolikt ..
Jobbar det några Ryskor på Walkingstreet nuførtiden, læste något om razzior etc .etc. efter hårdare tag mot korruption och Rysstællena vart det Rassior mot pga. utlændsk arbetskraft.Är det någon förutom jag som undrar hur det kommer sig att Ryskorna "jobbar" helt öppet på Walking?
Vi "vanliga" faranger är strikt förbjudna att arbeta där.
Snacka om att mutat in sig.. Fyyy F......n
Nja jag är inte så säker på att djur inte skulle vara giriga. Lejonhannar dödar andras ungar för att vara säker på att inte behöva försvara annans avkomma. Ibland skulle djur tjäna på att samarbeta i ett revir men fungerar det inte. Rovdjur kan döda rovdjur av annan art för att bli av med konkurrensen och inte för att äta. Kanske mer handlar om överlevnad men vart går gränsen?
Hur som helst, människan är det djur som stör den naturliga balansen mest.
Är det så, jättebra isåfall, men för 6 veckor sedan fanns det.Jobbar det några Ryskor på Walkingstreet nuførtiden, læste något om razzior etc .etc. efter hårdare tag mot korruption och Rysstællena vart det Rassior mot pga. utlændsk arbetskraft.
Samma varit rassior och stængt ner stællen med ryssar som erbjudar guidade turist turer med Ryska guider.
Sker ju Razzior næstan varje vecka nuførtiden som man kan læsa i tidningen och stællen som stængs ner i en kamp mot korruptionen sen militæren tog øver, många stællen som fått slå igen væl?
Iallafall enligt tidningarna jag vet inte riktigt sjælv hur det ser ut dær nere i dessa dagar.
Hahaha, tycker din skrift var djäkligt taggad , precis som om du var avundsjuk, Tror inte på allavar att du blev förbannad ,men ber om ursäkt i alla fall , det är ju svårt att skriva med glimten i ögatHoppsan det va hårda ord från dig. Nu blev jag förb....ad. Du har tydligen kontakter med dom eller??
Här snackar vi om Mutor. VI FÅR INTE JOBBA I THAILAND.
Jag ser absolut inte ner på dessa tjejer.
Så ta och tagga ner.
Då finns det säkert, jag frågade ju dig i mitt innlägg om det fanns.Är det så, jättebra isåfall, men för 6 veckor sedan fanns det.
Tyvärr så river vargen ofta fler än vad den behöver för sin föda , kan ligga tio får i en hage med inälvorna utanför , men tyvärr ännu vid liv , riktigt skit med varg i den omfattning vi nu har i Sverige ...Tycker faktiskt att djurvärlden är väl inordnad i naturen. När de jagar tar de oftast de svaga, så att de starka överlever. samarbetar gör de ju, de allra flesta flockdjur samarbetar ju, se på lejoninnorna hur de samarbetar om bytet för att inte tala om vildhundar och sjakaler, vargar ja alla samarbetar de och inom reviret samarbetar de.
Avundsjuk på vad ? Jag har en skitsnygg fru som älskar mig.Hahaha, tycker din skrift var djäkligt taggad , precis som om du var avundsjuk, Tror inte på allavar att du blev förbannad ,men ber om ursäkt i alla fall , det är ju svårt att skriva med glimten i ögat![]()
Den värsta av de värsta är lodjuret. Riktiga lustmördare. Men det finns ju "människor" också som njuter av detta.Tyvärr så river vargen ofta fler än vad den behöver för sin föda , kan ligga tio får i en hage med inälvorna utanför , men tyvärr ännu vid liv , riktigt skit med varg i den omfattning vi nu har i Sverige ...