Arnold Layne
Aktiv medlem
Jag är en sådan typ som helst vill leva utan en massa måsten ... men ibland får man göra undantag ... det här ville jag bara uppleva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jag är en sådan typ som helst vill leva utan en massa måsten ... men ibland får man göra undantag ... det här ville jag bara uppleva.
Dags att röra på sig igen .... och nu fick det bli bussen.
Äventyr i Sihanoukville väntade.
Fina, intressanta bilder som vanligt. Hoppas att allt är bra med dig och att det inte är någon elak covid du har drabbats av.Legat på sjukan i två dagar ... men dags att sparka igång med några bilder igen.
Det var nu läge att frakta sig ner på stranden och kyla av sig lite.
Fina, intressanta bilder som vanligt. Hoppas att allt är bra med dig och att det inte är någon elak covid du har drabbats av.
Tackar Berralund ... jag åkte på kristallsjukan ... men jag fick ligga kvar två nätter för dom ville kolla upp min ojämna puls.
Tack och lov uteslöt dom hjärtflimmer ... förmodligen är det där med stress och oro ... för mycket mat och kaffe som spökar.
Men jag ska iväg på ultraljud som en extrakoll bara
Hej
Kristallsjuka fick ju jag i slutet av november förra året, inget roligt alls, det har blivit bättre men är inte helt borta ännu, vad jag fick höra så finns det ingen verksam medicin eller något man kan göra föra att undvika att få detta.
Men det fanns ju som tur var några övningar man kan göra och dom hjälper faktiskt, en medlem tipsade om det här och jag hittade dom via google.
Mvh isan lover
Legat på sjukan i två dagar ... men dags att sparka igång med några bilder igen.
Det var nu läge att frakta sig ner på stranden och kyla av sig lite.
Krya på dig.Nej ... det var nog det bland det läskigaste jag var med om ... snurrade hela tiden och nästan panik när det inte ville sluta.
Ska sätta igång med övningar jag ochså ... mest troligt går jag till sjukgymnasten så att jag vet att jag gör rätt ... Ha det
2017 var vi där på nyårsafton, nykära och äventyrslystna då,hahaha. Men helt magiskt Siem Reap ++++
Krya på dig.
Och ett stort tack och en cyberkram för dina fina bilder.