Sparka ut tjejen efter 2 veckor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Sir One " sa:
Så är det min bästa Herr Glimt.
Efter en sån erfarenhet gäller det att ta nya tag. En god sak för herrn ifråga kunde vara att kolla efter den rätta bland bekanta och deras vänner. Nån sorts varudeklaration typ VDN och bäst före datum genom den vägen.

Ja de kan ju vara en väg kan nog vara den bästa i många fall :)

Jonas:
Jag har inget svar att ge dig men efter ditt inlägg så dök det upp tusen frågor i mitt huvud.

Vet du hur länge dom har varit tillsammans i hennes hemland innan dom gifte sig?
Vet du hur länge dom har varit gifta?
Vet du om tjejen verkligen vill stanna kvar här i Sverige efter att ha bara varit här i 2 veckor innan hennes man kastade ut henne? Jag menar det kan ju vara lite svårt med tanke på att hon inte kan språket, svårt att få ett jobb m.m.

Var bor tjejen nu? Mår hon bra efter omständigheterna?

"glimten66 " sa:
Ja de kan ju vara en väg kan nog vara den bästa i många fall :)

Verkar lite konstigt alltihop....eller?? ??? Slänga ut hustrun efter 2 veckor....?? ???
Frågan är om det är sanning...eller inte??!! ??? Tveksam till hela berättelsen...Hoppas att...om det är nån sanning i detta...att tjejen får hjälp av någon....vad hon än påståss ha gjort!! Finns lagar i Sverige som är till för att hjälpa...skipa rättvisa i bästa fall!!
Hoppas på det bästa...för alla inblandade!

Frank

"areeya " sa:
Verkar lite konstigt alltihop....eller?? ??? Slänga ut hustrun efter 2 veckor....?? ???
Frågan är om det är sanning...eller inte??!! ??? Tveksam till hela berättelsen...Hoppas att...om det är nån sanning i detta...att tjejen får hjälp av någon....vad hon än påståss ha gjort!! Finns lagar i Sverige som är till för att hjälpa...skipa rättvisa i bästa fall!!
Hoppas på det bästa...för alla inblandade!

Frank
Varför denna gissningslek? :thumbsdown:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

W
Svar
0
Visningar
1 K
whitepointer67
W