Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Upptäcktsfärden går vidare .... otroligt spännande att vika in på alla möjliga småvägar.
Vad heter ön och hur man tar sig dit? Det ser fridfullt ut.Hamnade på en mysig ö där det fanns en och annan bar.
Vad heter ön och hur man tar sig dit? Det ser fridfullt ut.
Tack
Hej
Gillade du Kambodja och hur rankar du det mot Thailand?
Rekommenderar du en resa dit?
Det som gör mig lite intresserad är förutom Angkor Wat är just att det ser lite mindre exploaterat ut och påminner om hur Thailand såg ut för 30 årsedan, hur är prisläget och fungerar det t.ex med språket.
Mvh isan lover
Kommer inte ihåg vad ön hette...men det var ett populärt utflyktsmål och dom vet säkert inne på turistinformationen vad det heter och var det ligger
Vad heter ön och hur man tar sig dit? Det ser fridfullt ut.
Tack
Det gällde att hålla sig på stigar och vägar .... annars var risken att man kunde trampa på en mina.
Jag såg ett program om två tjejer som cyklade Ho Chi Min leden. Den ena tjejen var amerikanska och ville se platsen där hennes pappa störtade och dog under Vietnam kriget. Då pratades det om minor och blindgångare. USA har gett en hel bidrag vilket är helt rätt då det var dom som fällde en massa bomber. Med den takten som dom rensar minor och blindgångare idag så kommer det ta 100år till innan det är klart. Ganska skrämmande. 7 miljoner ton bomber fälldes vilket var dubbelt så mycket som under andra världskriget.Hej
Ja det ska ju t,ydligen finna enorma mängder med minor där trots att många har plockats bort, en av frugans kusiner dog på gränsen till Kambodja som värnpliktig där efter att ha trampat på en mina, han blev 20 år.
Mvh isan lover
Hej
Ja det ska ju t,ydligen finna enorma mängder med minor där trots att många har plockats bort, en av frugans kusiner dog på gränsen till Kambodja som värnpliktig där efter att ha trampat på en mina, han blev 20 år.
Mvh isan lover
Jag såg ett program om två tjejer som cyklade Ho Chi Min leden. Den ena tjejen var amerikanska och ville se platsen där hennes pappa störtade och dog under Vietnam kriget. Då pratades det om minor och blindgångare. USA har gett en hel bidrag vilket är helt rätt då det var dom som fällde en massa bomber. Med den takten som dom rensar minor och blindgångare idag så kommer det ta 100år till innan det är klart. Ganska skrämmande. 7 miljoner ton bomber fälldes vilket var dubbelt så mycket som under andra världskriget.
Utom i Phnom Phen och Shianokville dar gar det med blixtens hastighetPrecis ... och en av anledningen till att uppbyggnaden i dessa länder går så långsamt.