När köper Du elbil?

 
1744112981620.webp
 
Köpte hon kontant eller på avbetalning som fattiga norrbagar.
1 miljon kontant og resten på rentefri avbetaling . Jeg og kjerringen gav dattra 200.000 baht hver , Kjerringen har litt penger på sin sparekonto. Og så fikk ho 200.000 baht for gamlebilen ,som er 600.000 baht . Dattra hadde ein spare konto som ho starta for 7 år siden , ho bruker bilen i jobben , og får km takst for kjoring i jobben , Her hadde ho dei resterende 400.000 baht som blir en miljon til kontantsummen .
 
Om kineser köper Tesla så är det dom modeller som tillverkas i Kina.
Intressant! JAg läser:
Mer än hälften av alla Tesla-bilar som byggs globalt tillverkas i Shanghai , med ungefär en tredjedel av dess volym avsedd för export.
Och enligt företagets kvartalsvisa investerarkort kan Shanghai bygga mer än 950 000 enheter av Model 3 och Model Y tillsammans, eller en månatlig volym på ungefär 80 000 fordon.
Har Trump tänkt på det?
 
Intressant! JAg läser:
Mer än hälften av alla Tesla-bilar som byggs globalt tillverkas i Shanghai , med ungefär en tredjedel av dess volym avsedd för export.
Och enligt företagets kvartalsvisa investerarkort kan Shanghai bygga mer än 950 000 enheter av Model 3 och Model Y tillsammans, eller en månatlig volym på ungefär 80 000 fordon.
Har Trump tänkt på det?

Det har han knappast tänkt på. Men som TVs graf ovan visar så är nog elbilskriget ändå redan över.

 
Intressant! JAg läser:
Mer än hälften av alla Tesla-bilar som byggs globalt tillverkas i Shanghai , med ungefär en tredjedel av dess volym avsedd för export.
Och enligt företagets kvartalsvisa investerarkort kan Shanghai bygga mer än 950 000 enheter av Model 3 och Model Y tillsammans, eller en månatlig volym på ungefär 80 000 fordon.
Har Trump tänkt på det?
Elon uttryckte sitt missnöje med tullarna.
 
Det är bäst att inse att den japanska och europeiska bilindustrin är dödsdömda; de kommer inte att överleva den starkt subventionerade kinesiska bilindustrin. Titta på denna graf 2027 så ser ni..
Om man rensade ut i EU-korridorerna skulle förutsättningarna ändras. Tyskalnd har varit ledande biltillverkare innan EU-hoten drabbade dem.
8 miljoner perfekt fungerande bilar i Tyskland borde ha körförbud idag på grund av regelverket men ingen vågar lossa repet i giljotinen.
Man har utvecklar effektiva förbränningsmotorer som kunde bli räddningen för Europa.
 
Om man rensade ut i EU-korridorerna skulle förutsättningarna ändras. Tyskalnd har varit ledande biltillverkare innan EU-hoten drabbade dem.
8 miljoner perfekt fungerande bilar i Tyskland borde ha körförbud idag på grund av regelverket men ingen vågar lossa repet i giljotinen.
Man har utvecklar effektiva förbränningsmotorer som kunde bli räddningen för Europa.
Så utav miljöhänsyn vill du förbjuda gamla bilar.
 
 
 
Tillbaka
Topp