När köper Du elbil?

G1Wcz1fXEAE63He.webp

Dessa stoppas i varje fall inte.

Strategin känns lite oklar. Bra går det då inte. Vinstvarnade precis och rasar friskt idag.

Snart blir det dyrare med fossilt igen.

Hade sossarna med sitt anhang styrt hade vi haft ett pris på långt över 30kr/liter idag.
Och detta tillägg ovanpå det priset.
Jag är tacksam att tidögänget sänkte en hel del vid pump.

Är ju ett EU beslut så han är knappast inblandad..eller hur.
Oavsett hur illa du tycker om honom så är det inte hans beslut.

Det var ironi eftersom det finns många här som klassar allt bra som Jimmies verk oavsett vem eller vad som egentligen ligger bakom eller skyller allt dåligt på "arga magda" oavsett vad eller vem som egentligen ligger bakom.

Men Jimmies anhängare brukar vara dåliga på att tolerera satir och ironi.....

Det var ironi eftersom det finns många här som klassar allt bra som Jimmies verk oavsett vem eller vad som egentligen ligger bakom eller skyller allt dåligt på "arga magda" oavsett vad eller vem som egentligen ligger bakom.

Jag är ingen anhängare men om du ska hålla på med din ironi så se till att det ser ut som det då.
Annars blir det mest löjligt.
Jag har sett eran holmgång för å emot allt oavsett partier och är trött på hela skiten.

När det gäller ironi visar du ditt rätta jag i Trumptråden. :thumbsdown:

Även el-motorcyklar är på intågande

Har funnits länge och det tävlas tom på VM nivå (MotoE). För riktiga MC entusiaster kommer det möjligtvis bli ett transportmedel men aldrig något annat.

Tillbaka
Topp