När man är borta

• Trådstartare Trådstartare b-tung
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Hans Svensson " sa:
Grattis! Sätt nu in litet deg på damens konto så hon har något att plocka ut.
Självklart finns det damer som inte är otrogna och som har vanliga jobb.Ser ju det på plats när jag är där varje dag, exempelvis tandläkaren på Bangkon-Pattya hospital var kvinna, expediterna på 7/11...köper vatten varje dag...I receptionen där jag bor jobbar mest kvinnor...osv.

Oroa dig.inte har nog satt in så att hon klarar sig ;)
Skillnad me din frisörska o min e att hon går.hem efter jobbet varje dag bara för att prata en eller ett par timmar me mig

O sen e det så att det e så många svenska nere.som älskar min för den goa o glada servicen dom.fick på two lions så nu e flera ledsna att hon inte finns kvar ;)

"glimten66 " sa:
Oroa dig.inte har nog satt in så att hon klarar sig ;)
Skillnad me din frisörska o min e att hon går.hem efter jobbet varje dag bara för att prata en eller ett par timmar me mig

O sen e det så att det e så många svenska nere.som älskar min för den goa o glada servicen dom.fick på two lions så nu e flera ledsna att hon inte finns kvar ;)
Menar du att din tjej pratar med dig i flera tim, å varje dag :o
Men ska det verkligen va så?
Trodde att det skulle va som för Hans ett sms i veckan ::)

"bson " sa:

Ja.då e det nog.min det e fel på ;) :) :)

Får.nog säga.till henne.då.fick ju me ett tiotal bilder o säker femtio.sms så får ta ett snack me henne ;)

"glimten66 " sa:
Får.nog säga.till henne.då.fick ju me ett tiotal bilder o säker femtio.sms så får ta ett snack me henne ;)
Min ville skypa typ 8 tim/dag, ibland lämna hon datorn med skype igång när hon gick å la sig å ville att jag skulle väcka henne å säga gonatt när jag gick å la mig.
Konstiga tjejer vi har Glimten.. ;)

"bson " sa:
Min ville skypa typ 8 tim/dag, ibland lämna hon datorn med skype igång när hon gick å la sig å ville att jag skulle väcka henne å säga gonatt när jag gick å la mig.
Konstiga tjejer vi har Glimten.. ;)

Ja vi får nog fasen kolla.efter dom normala tjejerna.som bara vill messa en .eller två ggr i veckan

Det är så dyrt att ringa så jag har fått minska ner till en gång per dag sålänge vi ligger utanför icenet.
Jag ringer en gång på morgonen resten får vi chatta på FB för så som det var innan 3-4 gngr om dagen blir alldeles för dyrt.
Men ligger vi utan för Norska kusten och har Icenet täckning då blir det ju gratis och man kan ringa videosamatal.
Vill hålla mina månads utgifter ombord under 1000 kr när jag är ute, pengar kan jag slösa när jag är hemma.

"bson " sa:
Är inte mycket för att prata i telefon, -pratade just med min son, tog 1 minut att komma överens om att träffas.
Håller dock med litet, upp till båda...När jag inte jobbar får jag se vad som händer, - då äger jag min tid och kan göra vad jag vill...!

Är man borta och vet att tjejens brorsa är där och tar hand om tjejen är det ju inga problem. Då är man ju helt säker på att allt man sponsar går till en och samma familj.

"b-tung " sa:
Lillfråga, jag hade ju thaigumma för många år sedan och jag bodde i Sverige. Jag kom en dag tidigare och då hade hon en annan hemma. Därav att jag är lite anti med långdistans förhållanden! :thumbsdown:

"cumulus " sa:
Btung!! Och vad frågar du då??????

"SLU. " sa:
Det behöver väl du inte lägga dej i, ?

SLU.. hur är läget med dig egentligen??? Om du läser ordentligt så säger Btung att han har en lillfråga!, och jag tänkte att man kunde ju försöka att hjälpa till.... Så därav mitt inlägg!!!!

Har du ingen lust att hjälpa honom eller??

"SLU. " sa:
Är man borta och vet att tjejens brorsa är där och tar hand om tjejen är det ju inga problem. Då är man ju helt säker på att allt man sponsar går till en och samma familj.

Ja du bitterman... hellre blir jag kär tio gånger och blåst tio gånger än att aldrig bli kär alls. Friskt vågat hälften vunnet heter det ju. Om man bara ser på film och pillar med dockor, tja då sparar du la en slant, men det e ju knappast ett liv.

"SLU. " sa:

Tjejens bror är i verkligheten hennes Thaiman, fattar du inte det.

"krister " sa:
Ja du bitterman... hellre blir jag kär tio gånger och blåst tio gånger än att aldrig bli kär alls. Friskt vågat hälften vunnet heter det ju. Om man bara ser på film och pillar med dockor, tja då sparar du la en slant, men det e ju knappast ett liv.
Håller med dig Christer...-sedan ska man lära något av det man går igenom...
En kort semester är en sak då har man fokus på att ha det bra några korta veckor.
Man finner vad man söker, vi har olika behov...För egen del är jag rätt trött på hela grejen, speciellt att dras med någon på en gång - de ska "take care..." direkt - egentligen ingen skillnad mot att gå till Soi 7 direkt...

speciellt att dras med någon på en gång - de ska "take care..." direkt - egentligen ingen skillnad mot att gå till Soi 7 direkt...

Det inlägget får du karma för Hans , helt riktigt samma känsla, var på en vad jag trodde seriös massage för ett tag sen , lite stel i ryggen var jag och jag fick en bra och seriös oljemassage utan extra förslag . Dock så kom den vanliga frågan upp om jag har Thaifru ,jo sade jag , "hon är bara uppe hos sina barn ett par veckor ". Vips så kom förslaget att jag skulle "take care" denna dam under de tider som min fru inte vara här nere , helt enkelt ett "Gig" , hon ville bara ha 10,000 för en månads "take care ". Det handlar fa.. bara om stålar och jag blir så djävla trött på dessa tjejer ... :'(

"Phonta " sa:
speciellt att dras med någon på en gång - de ska "take care..." direkt - egentligen ingen skillnad mot att gå till Soi 7 direkt...

Det inlägget får du karma för Hans , helt riktigt samma känsla, var på en vad jag trodde seriös massage för ett tag sen , lite stel i ryggen var jag och jag fick en bra och seriös oljemassage utan extra förslag . Dock så kom den vanliga frågan upp om jag har Thaifru ,jo sade jag , "hon är bara uppe hos sina barn ett par veckor ". Vips så kom förslaget att jag skulle "take care" denna dam under de tider som min fru inte vara här nere , helt enkelt ett "Gig" , hon ville bara ha 10,000 för en månads "take care ". Det handlar fa.. bara om stålar och jag blir så djävla trött på dessa tjejer ... :'(

Javisst säger man då, men min fru ger dig pengarna när hon kommer hem igen.
Inget förskott, då försvinner dom efter 15 min, och man ser dom aldrig igen.

"Phonta " sa:

Fn Phonta dom försöker bara överleva.
Var glad istället att hon bara ville ha 10.000, måste ju betyda att du e en snygging ;)
Hans får ju betala mer bara för att hålla dom i standbye läge ;D ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp