När man är borta

• Trådstartare Trådstartare b-tung
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
B

b-tung

Gäst
Lillfråga, jag hade ju thaigumma för många år sedan och jag bodde i Sverige. Jag kom en dag tidigare och då hade hon en annan hemma. Därav att jag är lite anti med långdistans förhållanden! :thumbsdown:

"b-tung " sa:
Lillfråga, jag hade ju thaigumma för många år sedan och jag bodde i Sverige. Jag kom en dag tidigare och då hade hon en annan hemma. Därav att jag är lite anti med långdistans förhållanden! :thumbsdown:
Nej såna förhållande har jag också svårt med. Vill leva nära den jag älskar ... förhoppningsvis märker msn då om det är någon annan där oxå.

Ja, för min del spelar det ingen roll om det är thai eller svenska eftersom jag jobbar på bortaplan.
Förhoppningsvis så är det ingen som underhåller frun när jag är borta och jag tror nog inte att det är så. Då hade nog dotter protesterat.

Hade vi setts 4veckor per år så hade jag aldrig tvivlat på att hon hade någon annan om inte jag var där.

Betvivlar att det inte blir så mycket "roligt" när det kommer till kritan där utan ATM kortet - det var där det började och som alla sagor har ett slut blir det en slutnota när det tar slut för herrar sponsorer - frågan är bara med hur mycket... :o
Har träffat två damer där som inte bad om tio öre - det var ryskor med egna bankkonton... :)
Detta kan man säga är regel i Pattaya oavsett åldersskillnad. ;)

"b-tung " sa:

Btung!! Och vad frågar du då??????

"b-tung " sa:
De flesta släpper tankar på semester-flirten när de lämnar flygplatsen i Bangkok - klokt!
Alla kan dock inte det, vi är funtade på olika sätt.
Förnuftsmässigt klokt att inte bli "kär" under några veckors semester.

Sen finns det ju dom tjejerna som börjar att jobba vanligt när.man åker hem alla e.inte otrogna

Hans min har me ett eget atm kort fast hon e thai ;)

Tror dom flesta tjejerna i Pattaya har eget ATM hur skall dom annars få ut support pengarna?

Jag skickade 1400 bath idag ungens skolbuss skall betalas den 25te, sen fick jag min elräkning igår 4288 bath men det betalar jag den 6:te samtidigt med vattnet så där blir det att skicka pengar igen så hon kan gå och betala den.
Oh my budda bara utgifter, men fått ner elräkningen lite iallafall trots att vi köpte en tvättmaskin sist som gått rätt friskt så ligger vi nu 1000 bath lägre :D

"glimten66 " sa:
Det tror faktiskt jag med :)
Grattis! Sätt nu in litet deg på damens konto så hon har något att plocka ut.
Självklart finns det damer som inte är otrogna och som har vanliga jobb.Ser ju det på plats när jag är där varje dag, exempelvis tandläkaren på Bangkon-Pattya hospital var kvinna, expediterna på 7/11...köper vatten varje dag...I receptionen där jag bor jobbar mest kvinnor...osv.

Vad säger att dom är seriösa för att dom jobbar på 7/11?
Hade en som stötte stenhårt på mig men hon va för ung så jag bara flinade och spela med lite för skoj skull, visa sig till slut att hon redan va på smällen och hade thai snubbe. Varför ville hon va med mig? Lura mig att jag va farsa till ungen eller byta ut thaisnubben mot en rikare farang? Kan man ju fundera på men bara för att dom har ett vanligt jobb säger inget om hur seriösa dom e.. typ hårfrisörska med 5 falanger.. vem vet..

Finns även dom som kombinerar sitt vanliga jobb med lite freelancing..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp