N
NilsG
Gäst
Ja idag började vi med att åka till Sampeng och handla, därefter till hotellet för en dusch och vidare på Dinner Cruise 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja var kanon, god mat och fin utsikt.Det ser ju riktigt trevligt ut![]()
Igår var det bra, kom några stänk när vi åt men inget som störde utan när vi gick ut hade det slutat.Hur är vädret där? Skall ju dit imorgon skall man bära med sig paraply?
Ja mycket att välja på, åt av thaimaten men antar resten smakar bra det också.Tårtorna kan jag hoppa över men det lär finnas en massa andra godsaker att frossa på istället. Nu hoppas jag att vi får lika fint väder som ni ser ut att ha haft.
Ser ut som du åkte med samma som oss, Chao Praya princess? Isåfall var farang maten kanon den med då jag inte åt av thai matenJa mycket att välja på, åt av thaimaten men antar resten smakar bra det också.
Varit kalas idag tom solen har varit framme, så vädret är inget att klaga på här nu.Hur är vädret där? Skall ju dit imorgon skall man bära med sig paraply?
Fortfarande i Bangkok?Varit kalas idag tom solen har varit framme, så vädret är inget att klaga på här nu.
Ja åker till Korat imorgon.Fortfarande i Bangkok?
Du menar chilla liteDet låter ju inte fel, hem och sabai sabai lite![]()
Så kan man också sägaDu menar chilla lite
Eller äta chilliSå kan man också säga![]()
Självklart, det ingårEller äta chilli![]()
Självklart, en äkta Som Tam med x antal chilli. Det är en upplevelse för gommen.Självklart, det ingår![]()