Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Första steget på vägen måste vara att sätta dåren i nord ur spel. Sen kan vi kanske börja snacka.Eeeh! Jag måste nog ställa mig bakom @Berralund och hans tanke om att de inte kommer till att förenas.
Åtminstone inte de närmaste veckorna el. månaderna.
Är även tveksam till att om en förening genomförs, så blir det nog inte en enkel el. lätt sådan...
Läste en artikel om en avhoppad diplomat från Nordkorea som påstod att det va långt gångna planer internt att eliminera dåren, snack eller inte återstår att se.Första steget på vägen måste vara att sätta dåren i nord ur spel. Sen kan vi kanske börja snacka.
Första steget på vägen måste vara att sätta dåren i nord ur spel. Sen kan vi kanske börja snacka.
Hade jag varit sydkorean så hade jag varit emot detta.
Hur fan ska man ta hand om flera miljoner hjärntvättade människor som är obrukbara annat än som slavar.
Att plocka bort honom blir problematiskt. I samma ögonblick han känner marken darra under fötterna är risken stor att han ger order om att avfyra hela arsenalen. Är det värt någon miljon döda ? Att det med tillräckligt stort tryck och målmedveten propaganda kan få folk offra sig såg vi i Nasityskland. Systemet är ju så byggt att de som finns vid kanonerna och raketramperna har ju bara den information som ledaren godkänt. De är säkert övertygade om att deras lands existens kräver att de trycker på avfyrningsmekanismerna.Kanske en öppning? Men ändock ska köttbullen bort, själv är jag av uppfattningen att detta kommer att ske internt...
Yonhap/AP/TT
USA:s president Donald Trump säger att han hoppas att de planerade samtalen mellan Nord- och Sydkorea kommer att beröra mer än vinter-OS.
Jag har lite samma känsla som du.Tänk vad ett litet OS-spel kan få två länder att kramas, go on Syd och Nordkorea, och efter spelen så fortsätter samtalen....
Hejsan har någon glömt Kina ,bra för dom att ha Nord Korea som ett skydd .buffertson till Syd Korea ja så tänker jagMan kan alltid hoppas, men tror tyvärr Rocketman måste elimineras innan någon försoning.
Finns väl en anlednin vatför han själv inte vågar lämna landets gränser.
Du tänker säkert rätt, men att han har ett pris på sitt huvud är det nog inget tvivel om..Hejsan har någon glömt Kina ,bra för dom att ha Nord Korea som ett skydd .buffertson till Syd Korea ja så tänker jag
nord syd kommer att bli en stat,