Norge tjener store penger på krig .

Einar

Forumveteran
Oljeprisen kan stige til de duble av dagens priser , som er på ca 60 doller ,og den kan stige til over 100 doller fate . Og Norge vil tjene store penger på både olje og gass . Årsaken er uroligheter i mittosten .

Screenshot 2026-03-01 171927.webp

Oljeprisen kan stige til de duble av dagens priser , som er på ca 60 doller ,og den kan stige til over 100 doller fate . Og Norge vil tjene store penger på både olje og gass . Årsaken er uroligheter i mittosten .

Screenshot 2026-03-01 171927.webp

Det är redan avhandlat i annan tråd.
Hormuzsundet är också stängt.

Thailändarna i Bang Saen jublar

Det är det bästa som kan hända mig.
Hoppas norska kronan stiger till skyarna

Jag förstår din frustration över att du nästan har halverat din inkomst i Thb.
Ät mycket socker och rök så mycket du kan. Det är mitt tips

Tja ökat investeringar på den norska börsen ganska mycket under detta år delvis i tron att den norska kronan skall stärkas.

Tja ökat investeringar på den norska börsen ganska mycket under detta år delvis i tron att den norska kronan skall stärkas.
Jag har också sett att fler ökar sina investeringar i Norge nu. En del verkar tänka att den norska kronan kan stärkas framöver, särskilt om energipriserna håller sig höga. Det ska bli intressant att se hur det utvecklar sig.

Jag har också sett att fler ökar sina investeringar i Norge nu. En del verkar tänka att den norska kronan kan stärkas framöver, särskilt om energipriserna håller sig höga. Det ska bli intressant att se hur det utvecklar sig.

Norska kronan har ju varit skit en bra stund och bör gå upp…tillsammans med deras energisektor.

Edit: AkerBP kör jag med (då det är där jag jobbar för tillfället).
Snart har vi en hel del färdiga plattformar som lär generera bra med pengar om priserna fortsätter att gå upp. Det krävs inte många veckor med produktion för att betala byggena.

Tillbaka
Topp