A
Anonyma
Gäst
Läs Ubons inlägg #212Då är det bara frågan när det sker, måste vara lönsamt sno anonyma cyber-plånböcker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Läs Ubons inlägg #212Då är det bara frågan när det sker, måste vara lönsamt sno anonyma cyber-plånböcker
facebook = 184Om ni gillar säkra kort så kan ni köpa facebook-aktier. Det är enligt mig 99% chans att den aktien kommer stiga. Idag ligger aktien på 168 dollar. vänta ett par månader så kommer den ha gått upp några procent.
Varför gå till banken för att sälja dem?Nu till Bitcoin, min uppfattning är att bc är inget annat än världens största pyramidspel, och jag väntar på att myndigheterna i olika länder vill ha sin del av kakan, skatt och avgifter, och frågan till olika innehavare av bc, som kommer att få frågan, dom här antal bc, hur har Du finanserat dessa? och då kan myndigheten anse att pengarna inte kommer ifrån en seriös verksamhet, kommer Kronofogden att kunna beslagta dessa? absolut säger Ubon, bevisa att dessa är seriösa eller Staten konfiskerar. Jag läste om en person som för sju år sedan köpte för 100 us dollar, glömde bort dessa, (reklam?) och värdet efter 7 år skulle vara 140 miljoner dollar, min fråga är, kan denna person gå till banken med sina bc och säga, jag vill växla in dessa mot kontanter? Framtiden ger svaret....
Jag undrar med, han vet tydligen inte hur man köper eller säljer bitcoinsVarför gå till banken för att sälja dem?
Det var därför jag sa att man skulle investera i bitcoin om man ville bli rikDå har bitcoin vart uppe på 10.000 dollar.
https://investor.dn.no/?&_ga=2.4203...494845826.1506934287#!/Oversikt/Direkte/24887
Ja, om vi vore lika kloka som du, hatten avDet var därför jag sa att man skulle investera i bitcoin om man ville bli rik![]()
Ja men då skulle man gjort det för 7 år sen eller ha en jäkla massa cash att investera nu.Det var därför jag sa att man skulle investera i bitcoin om man ville bli rik![]()
Det vet man aldrig för man har köpt. Hur blir det om 5år. Kanske dina 1-5 bitcoins skulle vara värda mycket eller (lite) det gäller med alla investeringar man vet inte hur det går. Ibland måste man voga, men aldrig mer än man villig att förloraJa men då skulle man gjort det för 7 år sen eller ha en jäkla massa cash att investera nu.
För inte skulle jag bli rik för att jag köpte 1-5 bitcoin.
Varför gå till banken för att sälja dem?
Men varför ska man blanda in banken oavsett om man är ljusskygg eller inte?Skiter å skriver, totalt meningslöst, jag ställde frågan, kan Du växla in dessa på banken? detta är de ljusskyggas bank, varför gömma bc om man har rent mjöl i påsen? läs vad jag skrev innan Du svarar....
Om man behöver cash snabbt till en större affär, vem löser in mina BC till kontanter?Men varför ska man blanda in banken oavsett om man är ljusskygg eller inte?
Om man behöver cash snabbt till en större affär, vem löser in mina BC till kontanter?
Skiter å skriver, totalt meningslöst, jag ställde frågan, kan Du växla in dessa på banken? detta är de ljusskyggas bank, varför gömma bc om man har rent mjöl i påsen? läs vad jag skrev innan Du svarar....
This is a bubble and there is a lot of froth. This is going to be the biggest bubble of our lifetimes,” hedge fund manager Mike Novogratz said at a cryptocurrency conference on Tuesday in New York.
https://m.bangkokpost.com/business/world/1368988/bitcoin-tops-10-000-amid-asset-bubble-warnings