Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser bättre ut här.Vi tvingades sälja av alla våra aktier då vi inte får förnya BankID. Därmed kom vi undan vi fallet...
![]()
Man kan öppna ett trio-konto på 60 sekunder. Det gäller inte oss som inte får förnya BankID.![]()
ANNONS: Därför kan bitcoin-priset stiga rejält i år
Framtiden ser ljus ut för bitcoin, enligt den svenska kryptobörsen Trijo som pekar ut några trender som kan få priset att stiga under 2024.www.expressen.se
Att köpa crypto på trijo är väl lika lönsamt som att köpa thaibaht på Forex...Man kan öppna ett trio-konto på 60 sekunder. Det gäller inte oss som inte får förnya BankID.
Säkrare med kontanter i madrassen!
Tror jag skall sälja huset och alla övriga tillgångar gå All In på Bitcoin![]()
ANNONS: Därför kan bitcoin-priset stiga rejält i år
Framtiden ser ljus ut för bitcoin, enligt den svenska kryptobörsen Trijo som pekar ut några trender som kan få priset att stiga under 2024.www.expressen.se
Sådana youtubers orkar jag aldrig kolla på, jag läser om det och tror på en ökning.Men även Doctor of Pump & Dump tror på Bitcoin om man köper på rätt tillfällen. Han har blivit rik på Bitcoin och tror på Bitcoin långsiktigt vilket jag själv gör fastän jag har noll.
Bra!![]()
Nya beskedet: ISK-skatten kan sänkas till 2025
Finansdepartementet ”arbetar aktivt” med ett förslag på sänkt ISK-skatt, som kan komma med i nästa höstbudget. Det uppger finansminister Elisabeth Svantesson (M) för TT.omni.se
Man kan ju tycka att det enklaste vore att omedelbart ta bort den där 1% man lade till, för att säkerställa några skatteintäkter, när räntan gick ner till noll.
Nu hänger jag inte med i svängarna. Arbetar man för att ta bort en ny skatt man alldeles själva nyss infört ? Rätta mig gärna om jag har fel.![]()
Nya beskedet: ISK-skatten kan sänkas till 2025
Finansdepartementet ”arbetar aktivt” med ett förslag på sänkt ISK-skatt, som kan komma med i nästa höstbudget. Det uppger finansminister Elisabeth Svantesson (M) för TT.omni.se
Nu hänger jag inte med i svängarna. Arbetar man för att ta bort en ny skatt man alldeles själva nyss infört ? Rätta mig gärna om jag har fel.
Ja, men tyvärr sitter det där rätt hårt på bägge sidor, både de som införde skiten o de som styr nu.Man kan ju tycka att det enklaste vore att omedelbart ta bort den där 1% man lade till, för att säkerställa några skatteintäkter, när räntan gick ner till noll.![]()
Epoken då man dissade alla nymodigheterOch än en gång påminns vi om att svepningen har inga fickor.
R.I.P
Charlie Munger, 1924-2023
Det är en sak att bli förmögen. En helt annan att bli det med stil.
Beskedet att Charlie Munger avlidit är en sorglig påminnelse om att en epok ofrånkomligen är på väg mot sitt slut.