Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du tycks trivas bland fattigt folk.Om ni vill bli rika : Lever du okonomisk i Thailand ,og handla der det er Billigt som på overskuddslager og lignande Gekås Ullared ,så får du varene til halv pris , Se foto . Her er det det du trenger til Kjokkenet ,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Og du blir snart fattig når kjerringen di drar deg inn dyre merkebutikkerDu tycks trivas bland fattigt folk.![]()
Var ju inte mer än en månad sedan du skröt om hur många märkeskläder och skor du hade?Og du blir snart fattig når kjerringen di drar deg inn dyre merkebutikker
![]()
Svenskarna har pengar.Og du blir snart fattig når kjerringen di drar deg inn dyre merkebutikker
![]()
Her er nye Scholl sko som kjerringen betaler ca 200 til 300 Baht for Paret , jeg har 7 par av Scholl sko . Dei kommer fra overskuds-lager , lignande som Ullared i Sverige ,og er det second hand /fake sakerVar ju inte mer än en månad sedan du skröt om hur många märkeskläder och skor du hade?
Du hade ju t om 30 sneakers. Fake sneakers...
Hur ska du ha det?
Alla här fattar ju att det second hand/fake saker som din fru köper till dig men men...
Land of CopyHer er nye Scholl sko som kjerringen betaler ca 200 til 300 Baht for Paret , jeg har 7 par av Scholl sko . Dei kommer fra overskuds-lager , lignande som Ullared i Sverige ,og er det second hand /fake saker
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja gummiskorna på bilden är tydligt att 2nd hand resten är kopior.Her er nye Scholl sko som kjerringen betaler ca 200 til 300 Baht for Paret , jeg har 7 par av Scholl sko . Dei kommer fra overskuds-lager , lignande som Ullared i Sverige ,og er det second hand /fake saker
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kärringen säger att det är äkta vara. Då är de äkta.Land of Copy
Skorna på bilde har jeg brukt i mange år , og det viser ikke på dei , for her er kvalitet . Kjoper dere kvalitet sko???? .Ja gummiskorna på bilden är tydligt att 2nd hand resten är kopior.
Vet inte riktigt om bevis på kvalitet när ett par skor håller några år på en person som sitter rullstol. Är det kvalitet för dig?Skorna på bilde har jeg brukt i mange år , og det viser ikke på dei , for her er kvalitet . Kjoper dere kvalitet sko???? .
Skorna på bilde har jeg brukt i mange år , og det viser ikke på dei , for her er kvalitet . Kjoper dere kvalitet sko???? .
Äkta Crocs är rätt sköna och känns gedigna.Hade för länge sedan äkta foppatofflor-kopior, använder vanliga gummitofflor a 200B fortfarande när jag plockar in posten, går bort till parken eller någon granne. Lämnar jag min bubbla så brukar det bli snäppet bättre, fn Ecco-sandaler.
Ska jag gå längre så är det vanliga sneakers av bekvämare slag, kommer inte ihåg märke för jag har sluppit det senaste året.
Håller med om att skor är viktigt men det innebär inte att jag fattar vilka som är bäst. Ligger priset under 3k battingar så kör vi, man är ju smålänning och inget man handlar dagligen.
Gillar kvalitet vad det gäller det mesta, undviker kopior, men det får ligga inom prisvärt, annars bryr jag mig inte. Numera är ju utseendet inte så viktigt (på en själv alltså). En av fördelarna med att bli äldre härnere är ju att det är fullt tillåtet att agera lite mer förvirrat vilket passar mig perfekt![]()
/ SatanG
Denna tråd handlar om att snåla så mycket som det bara går för att göra arvingarna rika"Ein gong i månen får jeg Fot-manikyr av kjerringen"
Vill du inte bespara henne att göra rent dina äckliga fötter och ta dig till en salong och betala för det?
Fy fan vad snålt. Kostar inte många baht.
Tror du på fullaste allvar din fru gör det med glädje?
Denna tråd handlar om att snåla så mycket som det bara går för att göra arvingarna rika
Jo om han är riktigt gift så ärver ju frugan. Får hon ju nånting för allt fotrensandeJag undrar om det existerar några arvingar