Om ni vill bli rika

 
Hade för länge sedan äkta foppatofflor-kopior, använder vanliga gummitofflor a 200B fortfarande när jag plockar in posten, går bort till parken eller någon granne. Lämnar jag min bubbla så brukar det bli snäppet bättre, fn Ecco-sandaler.
Ska jag gå längre så är det vanliga sneakers av bekvämare slag, kommer inte ihåg märke för jag har sluppit det senaste året.
För egen del sliter jag ut något par löparskor varje år. Skär av hälkappan och sedan har jag några alldeles underbart bekväma "pissetofflor". Ruskigt fula, men så praktiska och bekväma att både fru och dotter brukar sno dem när de skall ut runt huset. :p
 
För egen del sliter jag ut något par löparskor varje år. Skär av hälkappan och sedan har jag några alldeles underbart bekväma "pissetofflor". Ruskigt fula, men så praktiska och bekväma att både fru och dotter brukar sno dem när de skall ut runt huset. :p
Styvsonen har snott alla mina kalsonger varje gång jag kommer hem har jag inget att byta med. Får gå in och rota i hans bombnedslag till garderob.. däremot är det ingen som vågar låna mina LV skor
 
Det har jag missat totalt !Troligtvis beroende på att jag aldrig ägnar mig åt närstudier av gamla gubbars fötter när det finns så mycket annat vackert i Pattaya att titta på !

Ligger man full och utslagen på marken så ser man nog ett och annat som vanliga människor inte ser. Fotsvamp hos diverse folk är väl en grej som man kanske lägger extra märke till.
 
Nu är det slut på käbblet mellan Microsoft och Apple vem som är värd mest. Nvidia är nu nummer ett så kanske en aktie att satsa på

 
Det har jag missat totalt !Troligtvis beroende på att jag aldrig ägnar mig åt närstudier av gamla gubbars fötter när det finns så mycket annat vackert i Pattaya att titta på !
Når du går i Pattaya ,skal du se ned på trottoaren ,sa theierne til meg . for det er masse hundeskit , " Ki -ma " på Thai . Så du ikke trakker i den . Det var noe av det forste jeg lärte i Thailand . Og der kunne du se på beina att han er Svensk , for dei hadde strumpor i sandalane .
 
Når du går i Pattaya ,skal du se ned på trottoaren ,sa theierne til meg . for det er masse hundeskit , " Ki -ma " på Thai . Så du ikke trakker i den . Det var noe av det forste jeg lärte i Thailand . Og der kunne du se på beina att han er Svensk , for dei hadde strumpor i sandalane .

Du skulle nog behöva ta en näve med sömntabletter. Börjar väl bli något sent på natten
 
Når du går i Pattaya ,skal du se ned på trottoaren ,sa theierne til meg . for det er masse hundeskit , " Ki -ma " på Thai . Så du ikke trakker i den . Det var noe av det forste jeg lärte i Thailand . Og der kunne du se på beina att han er Svensk , for dei hadde strumpor i sandalane .
Inte är det mycket hundskit där, väldigt lite gatuhundar.. för 20-30 år sedan däremot så drällde det av jyckar..titta ner gör man numera för att inte riskera benbrott typ... trottoarer m.m. kan va i uselt skick.
 
Når du går i Pattaya ,skal du se ned på trottoaren ,sa theierne til meg . for det er masse hundeskit , " Ki -ma " på Thai . Så du ikke trakker i den . Det var noe av det forste jeg lärte i Thailand . Og der kunne du se på beina att han er Svensk , for dei hadde strumpor i sandalane .
Nice med språklektion så här på kvällskvisten :)
Einar, kompis, jag tror de flesta på detta forum överträffar dig, även, på thai. Du behöver nog inte berätta och mästra. Tror de flesta vet vad hundskit heter på thai.
 
Det är kärringen värd efter att ståt ut med den gubbstruten i många år. :thumbsup:
Det skal dere alle på forumet tenka på . Når du blir over 70 - 80 år får du ingen sykeforsikring , har du litt penger i Banken som du kan betala hospetalet i Thailand . På Facebook går flere insamling til dei som er syke i Thailand uten sykeforsikring , Og har du litt penger i banken vist du blir syk , så er det mange her på forumet som har store problem med mine penger for det er stadig spydigheter ang penger i Banken .
 
Det skal dere alle på forumet tenka på . Når du blir over 70 - 80 år får du ingen sykeforsikring , har du litt penger i Banken som du kan betala hospetalet i Thailand . På Facebook går flere insamling til dei som er syke i Thailand uten sykeforsikring , Og har du litt penger i banken vist du blir syk , så er det mange her på forumet som har store problem med mine penger for det er stadig spydigheter ang penger i Banken .

Det är mest du som tjatar om pengar.
Du klarar inte ens av att ta en bild på mat eller en restaurang utan att nämna om det är billigt eller dyrt, om vem som har råd att äta eller inte.
Gå och lägg dig igen.
Du kanske borde börja fokusera mindre på din fysiska hälsa och koncentrera dig på din psykiska hälsa.
Mitt tips är att du går och lägger dig.
 
Det är mest du som tjatar om pengar.
Du klarar inte ens av att ta en bild på mat eller en restaurang utan att nämna om det är billigt eller dyrt, om vem som har råd att äta eller inte.
Gå och lägg dig igen.
Du kanske borde börja fokusera mindre på din fysiska hälsa och koncentrera dig på din psykiska hälsa.
Mitt tips är att du går och lägger dig.
Jeg har sett att for Kl 12.00 er det ingen meniske å se på Pattaya beach om dagene . Dei sover halve dagen . På Bangsaen Beach er det fult i folk som trimmer fra kl 5.30 om morgonen , for dei skal på jobb , I Pattaya sover dei halve dagen , her i Bangsaen har dei stått opp for dei skal på jobb ,om dagene . se foto

Bangsaen beach morgon trim.jpg
 
"Ein gong i månen får jeg Fot-manikyr av kjerringen"
Vill du inte bespara henne att göra rent dina äckliga fötter och ta dig till en salong och betala för det?
Fy fan vad snålt. Kostar inte många baht.
Tror du på fullaste allvar din fru gör det med glädje?
Det är ju en av de fantastiska saker om Thailand att såna saker är så billigt. Att man kan unna sig skönhetsvård till billig peng.
Det låter du fin fru göra? Så lågt.
Kjerringen min gjor det med glede , og gjor alt for att jeg skal trivas i Thailand . Men det er ikke alle Thai kjerringer som vil arbeida , det er farangen som må gjore alt husarbeidet , På Thai kaller dei slike kjerringer " Kikkiett- mai-kamerai "
 
Kjerringen min gjor det med glede , og gjor alt for att jeg skal trivas i Thailand . Men det er ikke alle Thai kjerringer som vil arbeida , det er farangen som må gjore alt husarbeidet , På Thai kaller dei slike kjerringer " Kikkiett- mai-kamerai "
Tror du hon gör det med glädje är du dummare än vad jag trott och det trodde jag inte var möjligt.
Vilken man vill inte betala några hundra baht så din fru slipper tvätta dina äckliga smutsiga fötter. Fy fan. vilken låg man du är. "Man"
 
Jeg har sett att for Kl 12.00 er det ingen meniske å se på Pattaya beach om dagene . Dei sover halve dagen . På Bangsaen Beach er det fult i folk som trimmer fra kl 5.30 om morgonen , for dei skal på jobb , I Pattaya sover dei halve dagen , her i Bangsaen har dei stått opp for dei skal på jobb ,om dagene . se foto

Bangsaen beach morgon trim.jpg

Hoppas du har bytt ut din medicinering.
 
Her i Provinsen Chonburi er det fult med nye klär du kjope til gibort-priser Lange Bukser med prislapp Hennes & Mauris pris 59 Baht pr stk . storrelse opp til 34 tommer ca 1 meter livmål og merke skjorter 100 baht pr stk . Her går kjerringen min og kjoper klär til meg . Dei kommer fra overskuddslager liknande som Ullared i Sverige har . Se foto

P1070909.jpg


P1070911.jpg


P1070914.jpg


P1070918.jpg
 
 
 
Tillbaka
Topp