Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skall du få den här tråden med flyttad till politikdelen?Nu handlar det ju inte om att bli rik längre så.
Säga vad man vill men kineser är ett underligt folk med minst sagt underliga beteende emellanåt.
Sen får de vara hur intelligenta som helst.
Och så är de ganska underhållande med.
Det är väl inte mer politik än du och Andy’s diskuterar ? det är ju humor.Skall du få den här tråden med flyttad till politikdelen?
Är inte detta politik?Ser gjärna en totalblockad från väst mot diktatur länder.
Jag vet inte då jag inte kollar youtube länkar utan antog pga vad du skrev.Det är väl inte mer politik än du och Andy’s diskuterar ? det är ju humor.
Kanske skulle lagt det i humortråden?
Krigsförklaring.Är inte detta politik?
Hur kunde du tolka det som politik?Jag vet inte då jag inte kollar youtube länkar utan antog pga vad du skrev.
Ärligt så orkar jag inte, finns så mycket åsikter i klipp, jag är gammalmodig och läser tidning.Hur kunde du tolka det som politik?
Titta på klippen dom är ganska underhållande.
Ge dom en chans när du har tid det är inga politiska åsikter det är bara komiska kinesiska beteenden.Ärligt så orkar jag inte, finns så mycket åsikter i klipp, jag är gammalmodig och läser tidning.
Motargument?
Jag är anti kommunist och anti diktatur det räcker för mig.
Du hyllar och proppagerar.
Kryptovinsten var jag glad över om man kan kalla det de?Börjar tro du knutit palestinasjalen för hårt runt halsen eller fått i dig för många öl efter kryptovinsten.![]()
Nu är det snudd på politikEnda jag vet är att jag gillar inte överbefolkning, kommunism, folkmord och diktatur.
Behöver igentligen inte diskutera fram och tillbaks.
Behöver inte förklara mer.
Ok men då har du min politiska ståndpunkt och inget mer att säga i frågan.Nu är det snudd på politik
Det är det nog inte många som gillar.
Förutom några miljarder kineser![]()
Den ståndpunkten visste jag redan innan så den var ju ganska onödig att framföra igenOk men då har du min politiska ståndpunkt och inget mer att säga i frågan.
Jag svarade bara på en fråga från annan om argumentera, jag svarade att jag behöver inte argumentera, min ståndpunkt.Den ståndpunkten visste jag redan innan så den var ju ganska onödig att framföra igen![]()
Jag tycker så booring med politiska debatter för det blir bara osämja.Den ståndpunkten visste jag redan innan så den var ju ganska onödig att framföra igen![]()
Ojdå..jag trodde detta var ett diskussionsforum.Jag svarade bara på en fråga från annan om argumentera, jag svarade att jag behöver inte argumentera, min ståndpunkt.
Sen la du dig i och jag gav samma svar.