Om ni vill bli rika

Känns som att "Bitchcoin" är mer PK och kanske kan bli det nya heta? :unsure:

Rätt kul intervju med alla hennes direktöversättningar från engelska till svenska.

När lanseras Thaisnackcoin förresten? Det finns ju ett ”community” här, så är väl bara att börja bygga ”community first” som hon tjatade om? Panpan känns väl som den naturliga ledaren när vi väl nått rätt ”maturity” för ”industrin”. :laugh:

Rätt kul intervju med alla hennes direktöversättningar från engelska till svenska.

När lanseras Thaisnackcoin förresten? Det finns ju ett ”community” här, så är väl bara att börja bygga ”community first” som hon tjatade om? Panpan känns väl som den naturliga ledaren när vi väl nått rätt ”maturity” för ”industrin”. :laugh:
Fel åldersgrupp.

Har själv inte köpt någon krypto sen November 2022, har sålt lite och sålt och köpt tillbaks par gånger eller swappat men inte satt in pengar och köpt mer eller minat, för mig jag stängde av mining riggarna då också.
Bara låtit dom stå och förränta sig, får daglig ränta i krypto som jag sätter in direkt så ränta på ränta.
Eller hjälpt frugan med kanske man skall säga.

Kanske just därför? När alla unga influensers redan är inne i pyramidspelet vill det ju till att hitta nya målgrupper. Annars tystnar musiken och dansen är över.
Ja då får du ta dig ann pyramidspelet.
Jag har bara krypto som används och utvecklas, inga meme coins m.m. heller inga bitcoin.
Har heller inga Etherium eller etheriumdrivna coins, dyrt och långsamt att använda.
Har i huvudsak 2 olika krypto ADA och Solana.
Sen lite grann i 5 olika.

Ja då får du ta dig ann pyramidspelet.
Jag har bara krypto som används och utvecklas, inga meme coins m.m. heller inga bitcoin.
Har heller inga Etherium eller etheriumdrivna coins, dyrt och långsamt att använda.
Har i huvudsak 2 olika krypto ADA och Solana.
Sen lite grann i 5 olika.
Inte läst här förut men är det som rubriken skriver att bli rik som f-n Har man pengar så man klarar sej så vad är problemet. Skit dålig pension
ca en femte del av din lön kan ändå spara till en thai resa varje år

Inte läst här förut men är det som rubriken skriver att bli rik som f-n Har man pengar så man klarar sej så vad är problemet. Skit dålig pension
ca en femte del av din lön kan ändå spara till en thai resa varje år
Jag har tänkt gå i pension om 20 år om hälsan tillåter och kan ju investera lite vid sidan om utöver lönen.
Har även fonder och aktier och tråden handlar nog mer om ekonomi än bli rik idag.
Rik kommer jag nog aldrig bli men kan hoppas behöva leva på skitdålig pensiin.

Och går USA in nu med Trump och skall bygga en del av sin valutareserv på krypto och erkänner bitcoin som valuta som han sagt så blir det ett stort steg.
Därför senaste tidens uppgång.
Tycker denna videon från bbc förklarar det enkelt, fast industrin har förändrats sen dess då den har par år på nacken och nästan bara bitcoin som använder sig av energikrävande mining idag.

Här är krypton som innehas förutom BTC och ETH dom har jag bara med på min lista som riktmärken.
Men som sagt i huvudsak ADA och SOL.
Aktier har jag bara 3 av resten sålde jag ju förra veckan.
Fonderna står.
Sista 24 timmarnas utveckling det visar på krypton.

Screenshot_20241123_225247_Binance.jpg

Jag har tänkt gå i pension om 20 år om hälsan tillåter och kan ju investera lite vid sidan om utöver lönen.
Har även fonder och aktier och tråden handlar nog mer om ekonomi än bli rik idag.
Rik kommer jag nog aldrig bli men kan hoppas behöva leva på skitdålig pensiin.
Du blir rik. Eller du e redan rik. Grattis :)

Den artikeln förstår jag inte riktigt?
OMX på +0,5%?
När jag kollar på Avanza så slutade OMX på -0,07%?

Men en sak har jag lärt mig när jättarna gapar sälj, då går det rött och man skall köpa.
När dom gapar köp och allt går i grönt då skall man sälja.
Fast psyket säger tvärtom paniksäljer på rött och köper på grönt.

Tillbaka
Topp