PanPan
Forumveteran

Bitcoin mot magisk gräns – ny roll i globala ekonomin?
Snart ser det ut som att bitcoin spränger 100 000 dollar-gränsen. Det nya rekordet innebär samtidigt att röda mattan rullas ut och bjuder in kryptovalutan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Känns som att "Bitchcoin" är mer PK och kanske kan bli det nya heta?
![]()
Tove Andersson har medgrundat den olanserade kryptovalutan Bitchcoin.
Tove Andersson har medgrundat den olanserade kryptovalutan Bitchcoin.www.di.se
Fel åldersgrupp.Rätt kul intervju med alla hennes direktöversättningar från engelska till svenska.
När lanseras Thaisnackcoin förresten? Det finns ju ett ”community” här, så är väl bara att börja bygga ”community first” som hon tjatade om? Panpan känns väl som den naturliga ledaren när vi väl nått rätt ”maturity” för ”industrin”.![]()
Fel åldersgrupp.
Ja då får du ta dig ann pyramidspelet.Kanske just därför? När alla unga influensers redan är inne i pyramidspelet vill det ju till att hitta nya målgrupper. Annars tystnar musiken och dansen är över.
Inte läst här förut men är det som rubriken skriver att bli rik som f-n Har man pengar så man klarar sej så vad är problemet. Skit dålig pensionJa då får du ta dig ann pyramidspelet.
Jag har bara krypto som används och utvecklas, inga meme coins m.m. heller inga bitcoin.
Har heller inga Etherium eller etheriumdrivna coins, dyrt och långsamt att använda.
Har i huvudsak 2 olika krypto ADA och Solana.
Sen lite grann i 5 olika.
Jag har tänkt gå i pension om 20 år om hälsan tillåter och kan ju investera lite vid sidan om utöver lönen.Inte läst här förut men är det som rubriken skriver att bli rik som f-n Har man pengar så man klarar sej så vad är problemet. Skit dålig pension
ca en femte del av din lön kan ändå spara till en thai resa varje år
Du blir rik. Eller du e redan rik. GrattisJag har tänkt gå i pension om 20 år om hälsan tillåter och kan ju investera lite vid sidan om utöver lönen.
Har även fonder och aktier och tråden handlar nog mer om ekonomi än bli rik idag.
Rik kommer jag nog aldrig bli men kan hoppas behöva leva på skitdålig pensiin.
Njut nuHär är krypton som innehas förutom BTC och ETH dom har jag bara med på min lista som riktmärken.
Men som sagt i huvudsak ADA och SOL.
Aktier har jag bara 3 av resten sålde jag ju förra veckan.
Fonderna står.
Sista 24 timmarnas utveckling det visar på krypton.
![]()
S30 gick ned, men SPI gick upp.Den artikeln förstår jag inte riktigt?
OMX på +0,5%?
När jag kollar på Avanza så slutade OMX på -0,07%?
![]()
Svenska folkaktien rusade
Stockholmsbörsen inledde veckan svagt på plus. Vid stängning stod det breda OMXS-indexet på plus 0,5 procent, ungefär som de större Europabörserna.www.expressen.se
Dom skrev OMXS +0,5%, OMXS var -0,07%.S30 gick ned, men SPI gick upp.
S30 gick ned, men SPI gick upp.