Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Nej, de första 150000 är skattefria ändåSkall man sätta upp till 150.000kr i ISK 2025 och resterande i AF?
För bryter man 150.000 på ISK 2025 får man väl skatta på hela summan och inte bara det som överstiger eller?
Very bullish newsVerkar som Trump inte behöver sparka idioten.
2024-182
Washington D.C., Nov. 21, 2024 —
The Securities and Exchange Commission today announced that its 33rd Chair, Gary Gensler, will step down from the Commission effective at 12:00 pm on January 20, 2025.
Grattis! När var man egentligen miljonär? Det snackades ju förr om att en dollarmiljonär var en nutidens miljonär.Äntligen idag blivit miljonär igen i sek kontanta medel som jag kan ta ut på minuten.
Det har jag inte varit sen början av pandemin då det gick åt en del när man gick hemma inkomstlös utan ersättning i 1 1/2 år, gick ju åt en del då.
Ta ut på minuten? Menar du det bokstavligt talat eller hur menar du?Äntligen idag blivit miljonär igen i sek kontanta medel som jag kan ta ut på minuten.
Det har jag inte varit sen början av pandemin då det gick åt en del när man gick hemma inkomstlös utan ersättning i 1 1/2 år, gick ju åt en del då.
Äntligen idag blivit miljonär igen i sek kontanta medel som jag kan ta ut på minuten.
Funderar med vad som menas. Cash i en väska ja det va längesedan man hade det. Sen fick ja typ börja om från noll igen 6 år senare...Ta ut på minuten? Menar du det bokstavligt talat eller hur menar du?
Det jag kan ta ut på minuten är fan inte mycket.
Ja så att jag skulle kunna gå på en bankomat och ta ut om det gick att ta ut så mycket på en bankomat.Ta ut på minuten? Menar du det bokstavligt talat eller hur menar du?
Det jag kan ta ut på minuten är fan inte mycket.
Den som lever får se, var det där slutar.Bitcoin över drömgräns efter Trumps besked
Natten till torsdag svensk tid passerade kryptovalutan bitcoin för första gången drömgränsen 100 000 dollar, rapporterar NBC News . Uppgången kommer efter det att USA:s tillträdande president Donald Trump strax dessförinnan nominerat finansmannen Paul Atkins som ny chef för USA:s...www.expressen.se