Om ni vill bli rika

Den här tråden har lite glömts bort tills nu.

Några frågor om min egonomi? Kör på! Mannen e redo

Ps jag e inte registrerad arbetslös vad jag vet. Om inte mannen skickat in anmälan åt mig 555
Hallå, jag har inte kommenterat din ekonomi eller bryr mig, jag skrev att var försiktig med vad man lägger ut, skiter fullständigt i din ekonomi.
Du är väl inskriven i Sverige, står det på din deklaration att du har inkomst om inte trodde jag att man hamnade i arbetslösfacket?
Jag skrev som en varning att man vet inte vem som läser då det är en öppen tråd så även för ickemedlemmar.
Herregud gällande ta vad man skriver på fel sätt.

Hallå, jag har inte kommenterat din ekonomi eller bryr mig, jag skrev att var försiktig med vad man lägger ut, skiter fullständigt i din ekonomi.
Du är väl inskriven i Sverige, står det på din deklaration att du har inkomst om inte trodde jag att man hamnade i arbetslösfacket?
Jag skrev som en varning att man vet inte vem som läser då det är en öppen tråd så även för ickemedlemmar.
Herregud gällande ta vad man skriver på fel sätt.
Tror man måste regga sig som arbetslös för att lyfta bidrag. Jag e mer som Satang som hemmaman... pankakor och grogg.

Jag antar att du blir glad åt att jag inte ens behöver hjälpa frugan nämnvärt mycket längre då vi inte har några lån att betala.

Tror man måste regga sig som arbetslös för att lyfta bidrag. Jag e mer som Satang som hemmaman... pankakor och grogg.

Jag antar att du blir glad åt att jag inte ens behöver hjälpa frugan nämnvärt mycket längre då vi inte har några lån att betala.
Jag skrev inget om att lyfta bidrag, som sagt herregud gällande feltolkning.
Har stått i varenda dagstidning att i år skall skatteverket jaga även via social media dom kan läsa här.
Snacka om att ta en vänskaplig varning som personligt påhopp.
Det skall inte upprepas, förlåt.

Jag skrev inget om att lyfta bidrag, som sagt herregud gällande feltolkning.
Har stått i varenda dagstidning att i år skall skatteverket jaga även via social media dom kan läsa här.
Snacka om att ta en vänskaplig varning som personligt påhopp.
Det skall inte upprepas, förlåt.
Det e lugnt. Ta det chill.

Trevlig helg

Ett bra sätt att bli rik är att inte dricka för dyr öl.
82:90+pant

IMG_2401.webp

Bra dom vänder ryggen mot den ledande som påbörjade omvändningen från bränsle mot el.
Kul att rödingungdommar gör det för dom är mot hans nedskärningar av statliga utgifter med 5555555.

”Skälen ska vara bolagets motstånd mot fackliga rättigheter, bristande bolagsstyrning och för att Elon Musks politiska utspel anses skada företagets värde, rapporterar Bloomberg.”

Gissar att schackpjäsen Grönland därmed börjar röra på sig snart igen. :unsure:

”Skälen ska vara bolagets motstånd mot fackliga rättigheter, bristande bolagsstyrning och för att Elon Musks politiska utspel anses skada företagets värde, rapporterar Bloomberg.”

Gissar att schackpjäsen Grönland därmed börjar röra på sig snart igen. :unsure:

Tillbaka
Topp